Plany Leclerca
E. Leclerc wyłoży aż 120 mln zł na sieć.
Sieć hipermarketów E. Leclerc chce zainwestować w 2004 roku 120 mln zł w rozbudowę sieci sklepów. Obecnie E. Leclerc ma w Polsce 10 hipermarketów o średniej powierzchni sprzedaży około 6 tys. metrów kwadratowych każdy oraz dwa supermarkety o powierzchni sprzedaży około 2 tys. metrów kwadratowych. - Rozpoczęte są prace nad dwoma kolejnymi supermarketami, których otwarcie przewidziano w 2004 roku - napisano w komunikacie. Ogółem powierzchnia sprzedaży sieci E. Leclerc w Polsce wynosi 64,7 tys. metrów kwadratowych, a spółka zatrudnia ponad 3 tys. osób. W 2003 roku E. Leclerc zanotowała wzrost obrotów o ponad 9 proc. do 1,602 mld zł.Źródło: Puls Biznesu, nr 5, 8.I.2004
Wyróżnione franczyzy
Żabka
Sklepy typu convenience
Nest Bank
Placówki bankowe
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Santander
Placówki bankowe
So Coffee
Kawiarnie
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Dobra decyzja
Sabina Pruski pracowała w pizzerii Tibesti2go kiedy pojawiła się oferta objęcia lokalu we franczyzę. Skorzystała z niej.
Subskrybuj magazyn pomysłów na biznes
Rozważasz otwarcie firmy? Zrób sobie prezent na święta i zasubskrybuj magazyn "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się...
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...


