FotoStop w katalogu firm
Firma EuroImage poszukuje franczyzobiorców do prowadzenia laboratoriów fotografii cyfrowej FotoStop.
to sieć stoisk i sklepów z szeroką ofertą produktów i usług technologii cyfrowej, w tym aparatów cyfrowych i akcesoriów fotograficznych oraz produktów telekomunikacyjnych. Współpracuje z takimi firmami, jak: Olympus, Canon, Vanguard, Lowepro GP, Vivitar, TP S.A., Idea, Plus, Era i Tele2.
Ale to nie wszystko. Oryginalnym elementem FotoStop jest tzw. Cyfrowy Foto Kiosk (CFK) – nowoczesne samoobsługowe urządzenie do wykonywania odbitek z różnych nośników cyfrowych na papierze fotograficznym. W sklepach FotoStop znajdują się również studia portretowe – profesjonalnie wyposażone miejsca do wykonywania zdjęć portfelowych w ciągu pięciu minut.
Wszystkie stoiska FotoStop mają jednolity wizerunek.
Co w pakiecie
W ramach pakietu franczyzowego franczyzobiorca otrzymuje:
- licencję;
- pakiet szkoleń;
- materiały reklamowe;
- wyposażenie stoiska (meble, stanowisko obsługi klienta, studio portretowe);
- możliwość sprzedawania produktów renomowanych firm;
- i świadczenia nowoczesnych usług fotograficznych i telekomunikacyjnych.
Warunki inwestycji
Lokal należący do biorcy powinien znajdować się w centrach handlowych lub w centrum miasta przy głównej ulicy. Zwykle kioski FotoStop mają od 15 do 50 m2 powierzchni. Franczyzodawca dopuszcza możliwość pomocy przy poszukiwaniu lokalu.
Suma inwestycji zależy od wielkości sklepu. Do rozpoczęcia współpracy wystarcza 48 tys. zł. Na tę kwotę składają się:
wstępna opłata franchisingowa – 30 tys. zł
20% pierwszego zatowarowania – 5 tys. zł
10% CFK – 13,2 tys. zł
Franczyzodawca nie pobiera miesięcznych opłat franchisingowych.
Wymagania wobec biorcy:
- Potencjalny franczyzobiorca musi prowadzić własną działalność gospodarczą.
- Powinien posiadać środki na inwestycję lub wykazać zdolność kredytową.
- Jednym z podstawowych warunków współpracy jest zakup wszystkich towarów wyłącznie u franczyzodawcy.
- Poza tym należy ściśle przestrzegać zasad prowadzenia sklepu, jego wyglądu i zasad obsługi klienta.
Wyróżnione franczyzy
Żabka
Sklepy typu convenience
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Nest Bank
Placówki bankowe
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
So Coffee
Kawiarnie
Santander
Placówki bankowe
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Dobra decyzja
Sabina Pruski pracowała w pizzerii Tibesti2go kiedy pojawiła się oferta objęcia lokalu we franczyzę. Skorzystała z niej.
Subskrybuj magazyn pomysłów na biznes
Rozważasz otwarcie firmy? Zrób sobie prezent na święta i zasubskrybuj magazyn "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się...
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...


