Lokalizacje na salony
Sieć fryzjerska Camille Albane oferuje franczyzobiorcom możliwość poprowadzenia salonów w konkretnych lokalizacjach w Warszawie i Zakopanem.
jest marką francuskich salonów fryzjerskich. Obecnie poszukuje franczyzobiorców do prowadzenia konkretnych lokali w Warszawie i Zakopanem. – To są bardzo atrakcyjne lokalizacje. Mają duży potencjał – mówi Wiesław Flis, dyrektor ds. rozwoju sieci Camille Albane.
Salony Camille Albane otwierane są w dużych miastach, w galeriach handlowych lub atrakcyjnych handlowo miejscach. Koszt inwestycji wynosi około 190 tys. zł netto. Suma ta zawiera wstępną opłatę licencyjną, wyposażenie salonu fryzjerskiego i uśrednione koszty remontu lokalu. W ramach wsparcia franczyzodawca zapewnia ciągłość szkoleń oraz działania promocyjne i marketingowe.
Aby otworzyć i prowadzić salon Camille Albane nie trzeba być fryzjerem. Firma ma bogatą tradycję i długoletnie doświadczenie. Na ich bazie opracowała rozbudowany system szkoleń, który pozwala właścicielowi salonu kontrolować nawet najlepszych fryzjerów. Nazwa salonów pochodzi od nazwiska francuskiej właścicielki sieci. Oryginalność biznesu Camille Albane polega na prostej, ale sprawdzonej formule: w salonach oferuje się ekskluzywne usługi po przystępnych cenach. Oprócz układania fryzur świadczone są także usługi kosmetyczne.

Sieć salonów fryzjerskich Camille Albane zdobyła najpierw Paryż, a potem cały świat. Na świecie istnieje ponad 500 salonów Camille Albane – w Europie, obu Amerykach i Azji. W Polsce otwarto już 15 punktów. Sieć Camille Albane działa od 1996 roku w grupie kapitałowej Jacques Dessange, której światowe obroty przekraczają rocznie miliard euro.
Więcej:Wyróżnione franczyzy
Nest Bank
Placówki bankowe
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Żabka
Sklepy typu convenience
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
So Coffee
Kawiarnie
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Santander
Placówki bankowe
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Dobra decyzja
Sabina Pruski pracowała w pizzerii Tibesti2go kiedy pojawiła się oferta objęcia lokalu we franczyzę. Skorzystała z niej.
Subskrybuj magazyn pomysłów na biznes
Rozważasz otwarcie firmy? Zrób sobie prezent na święta i zasubskrybuj magazyn "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się...
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...

