Drogerie Àpropos w katalogu firm
Drogerie Àpropos – sieć samoobsługowych sklepów kosmetycznych – szuka franczyzobiorców w miastach powyżej 15 tysięcy mieszkańców.
są siecią samoobsługowych sklepów kosmetycznych z szerokim asortymentem kosmetyków i akcesoriów kosmetycznych, ale też ofertą poza-kosmetyczną. W chwili obecnej firma działa głównie na obszarze południowej Polski, w województwach świętokrzyskim, małopolskim, podkarpackim i w części śląskiego. Ma cztery jednostki własne i ośmiu biorców licencji franczyzowej.
Àpropos franczyzy
Drogerie Àpropos działają na podstawie umów franczyzowych. Franczyzobiorca pozostaje więc właścicielem prowadzonego przez siebie sklepu. Drogerie Àpropos jako franczyzodawca przekazują mu know-how, czyli wiedzę dotyczącą prowadzenia działalności w zakresie m.in. zarządzania, merchendisingu i projektu architektonicznego sklepu. Firma gwarantuje też wsparcie w postaci comiesięcznych akcji marketingowych oraz pomocy grupy specjalistów w codziennej pracy sklepu.
Koszty inwestycji
Przewidywana suma inwestycji waha się między 50 i 70 tysiącami zł. Oprócz dysponowania odpowiednim kapitałem od franczyzobiorcy wymaga się prowadzenia działalności gospodarczej. Franczyzobiorca musi przez cały okres współpracy przestrzegać postanowień zawartych w umowie. Franczyzodawca zastrzega sobie prawo akceptacji lokalizacji przeznaczonej na sklep Drogerii Àpropos.
Wymagania lokalowe
Sieć poszukuje franczyzobiorców w miastach powyżej 15 tys. mieszkańców. Optymalna wielkość sklepu to 80-120 m2 powierzchni handlowej i około 20 m2 powierzchni zaplecza. Lokal może być własnościowy lub wynajęty. Powinien być usytuowany w centrum miasta, przy szlakach komunikacyjnych z dużym natężeniem ruchu pieszego lub w pobliżu punktów przesiadkowych środków komunikacji miejskiej. Drogerie Àpropos zapraszają również do współpracy osoby nie posiadające lokalu, ale zainteresowane są prowadzeniem sklepu. Firma pomaga znaleźć odpowiedni lokal i załatwić wszystkie formalności.
Właścicielem Drogerii Àpropos jest Firma Handlowa „Dom Pod Jagnięciem”, która została założona w 1990 roku przez Rafała Iwanickiego. Od 1992 działa jako spółka cywilna, a po zmianie przepisów przekształciła się w spółkę jawną. Jest spółką opartą w całości na kapitale polskim.
Info: Drogerie ÀproposWyróżnione franczyzy
Nest Bank
Placówki bankowe
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Żabka
Sklepy typu convenience
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Santander
Placówki bankowe
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
So Coffee
Kawiarnie
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Dobra decyzja
Sabina Pruski pracowała w pizzerii Tibesti2go kiedy pojawiła się oferta objęcia lokalu we franczyzę. Skorzystała z niej.
Subskrybuj magazyn pomysłów na biznes
Rozważasz otwarcie firmy? Zrób sobie prezent na święta i zasubskrybuj magazyn "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się...
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...


