Hokus-Pokus buduje sieć franczyzową
Otwarcie nowej restauracji Hokus-Pokus zapowiada właściciel sieci, Marek Kiszko.
Obecnie na rynku białostockim działają trzy lokale Hokus-Pokus, oferujące pizzę i kuchnię orientalną. Pierwsza restauracja powstała w czerwcu 1997 r. Po jej dobrym przyjęciu przez klientów w 2000 r. powstały następne: w centrach handlowych Marko i Auchan. Obecnie firma planuje otwarcie jesienią z własnych środków czwartego lokalu - w zachodniej części Polski. Marek Kiszko przewiduje też powstanie kolejnych restauracji w oparciu o franczyzę.
Potencjalny franczyzobiorca musi dysponować lokalem o powierzchni 70-80 m2. Hokus-Pokus będzie umożliwiał stworzenie restauracji o jednym z dwóch profili: pizzerii z bogatym menu orientalnym lub restauracji oferującej dania orientalne i kuchni śródziemnomorskiej. Koncepcja taka została opracowana w trakcie przygotowań do otwarcia resauracji w białostoskim Auchan. - Nie mogliśmy tu oferować pizzy, ponieważ jest już Pizzeria TAI, a Auchan nie dopuszcza konkurencji wśród najemców - powiedział Mirosław Kiszko. W marcu 2001 r. firma uruchomiła produkcję gotowych dań mrożonych z oferty restauracji Hokus-Pokus.
Info: Nowości Gastronomiczne, nr 7, lipiec 2003Wyróżnione franczyzy
Nest Bank
Placówki bankowe
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Żabka
Sklepy typu convenience
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
So Coffee
Kawiarnie
Santander
Placówki bankowe
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Dobra decyzja
Sabina Pruski pracowała w pizzerii Tibesti2go kiedy pojawiła się oferta objęcia lokalu we franczyzę. Skorzystała z niej.
Subskrybuj magazyn pomysłów na biznes
Rozważasz otwarcie firmy? Zrób sobie prezent na święta i zasubskrybuj magazyn "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się...
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...


