Wyprzedaże po Polsku

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42
Rzeczpospolita opublikowała wyniki sondażu TNS OBOP dotyczącego stosunku Polaków do wyprzedaży. Choć o wyprzedażach słyszeli prawie wszyscy Polacy(91 proc.), to prawie połowa mało się nimi interesuje, a jedna czwarta w ogóle. Tylko jedna piąta jest nimi bardzo zainteresowana. Co dziewiąty ankietowany spośród tych, którzy słyszeli o wyprzedażach, zadeklarował, ze w tym roku kupił już tam coś.. jest to głównie odzież (60 proc.) lub obuwie (32 proc.). TNS OBOP zapytał także tych, którzy słyszeli o wyprzedażach, o opinie o takiej formie sprzedaży. Większość respondentów z tej grupy (81 proc.) sądzi, że dzięki takiej formie klienci mogą kupić coś dobrego na co normalnie nie mogli by sobie pozwolić. Z kolei prawie dwie trzecie Polaków (64 proc.) twierdzi, że wyprzedaże są po to, aby pozbyć się towarów, które źle się sprzedają, a nieco więcej niż połowa jest zdania, że ceny wcale nie są wówczas tak obniżane.

Więcej: Rzeczpospolita, 26 lutego 2001

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €