Wyprzedaże po Polsku
Ponad połowa Polaków uważa, że podczas wyprzedaży ceny nie są obniżane.
Rzeczpospolita opublikowała wyniki sondażu TNS OBOP dotyczącego stosunku Polaków do wyprzedaży. Choć o wyprzedażach słyszeli prawie wszyscy Polacy(91 proc.), to prawie połowa mało się nimi interesuje, a jedna czwarta w ogóle. Tylko jedna piąta jest nimi bardzo zainteresowana. Co dziewiąty ankietowany spośród tych, którzy słyszeli o wyprzedażach, zadeklarował, ze w tym roku kupił już tam coś.. jest to głównie odzież (60 proc.) lub obuwie (32 proc.). TNS OBOP zapytał także tych, którzy słyszeli o wyprzedażach, o opinie o takiej formie sprzedaży. Większość respondentów z tej grupy (81 proc.) sądzi, że dzięki takiej formie klienci mogą kupić coś dobrego na co normalnie nie mogli by sobie pozwolić. Z kolei prawie dwie trzecie Polaków (64 proc.) twierdzi, że wyprzedaże są po to, aby pozbyć się towarów, które źle się sprzedają, a nieco więcej niż połowa jest zdania, że ceny wcale nie są wówczas tak obniżane.
Więcej: Rzeczpospolita, 26 lutego 2001
Wyróżnione franczyzy
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Nest Bank
Placówki bankowe
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Żabka
Sklepy typu convenience
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Santander
Placówki bankowe
So Coffee
Kawiarnie
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Dobra decyzja
Sabina Pruski pracowała w pizzerii Tibesti2go kiedy pojawiła się oferta objęcia lokalu we franczyzę. Skorzystała z niej.
Subskrybuj magazyn pomysłów na biznes
Rozważasz otwarcie firmy? Zrób sobie prezent na święta i zasubskrybuj magazyn "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się...
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...

