Tworzy się sieć sklepów Ulla Popken
Niemiecka firma Ulla Popken, specjalizująca się w produkcji i sprzedaży damskiej odzieży w dużych rozmiarach, zamierza wejść na polski rynek
Przedstawiciele firmy uważają, że nie ma w naszym kraju sklepów oferujących asortyment podobny do kolekcji Ulla Popken, czyli odzież w dużych rozmiarach (od 42), ale modną, odpowiednią na wszelkie okazje. Dlatego też firma zamierza wypełnić tę lukę na rynku.
Sklepy w tworzącej się sieci mają działać na zasadach franczyzy. Przedstawiciel Ulla Popken w Polsce – firma doradztwa inwestycyjnego Berger&Berger s.c. – poszukuje licencjobiorców w miastach powyżej 60 tys. mieszkańców.
- Potencjalny partner powinien mieć lokal o powierzchni całkowitej 100 – 170 m2 lub możliwość wynajęcia go – powiedziała Supermarketowi Polska Anna Bombała, współwłaścicielka Berger&Berger – Generalnie interesują nas lokalizacje w centrach handlowych, gdzie jest największy przepływ ludzi, ale również w innych ciągach handlowych.
Od franczyzobiorcy pobierana jest opłata licencyjna wynosząca 15 euro za wyłączność na każdy 1 tys. mieszkańców. Na starcie trzeba też przeznaczyć od 250 do 500 euro na 1 m2 powierzchni sklepu (zatowarowanie, zakup kolekcji). Nie ma opłat na cele marketingowe.
Więcej: Supermarket Polska, lipiec 2003Wyróżnione franczyzy
Żabka
Sklepy typu convenience
Nest Bank
Placówki bankowe
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
So Coffee
Kawiarnie
Santander
Placówki bankowe
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Dobra decyzja
Sabina Pruski pracowała w pizzerii Tibesti2go kiedy pojawiła się oferta objęcia lokalu we franczyzę. Skorzystała z niej.
Subskrybuj magazyn pomysłów na biznes
Rozważasz otwarcie firmy? Zrób sobie prezent na święta i zasubskrybuj magazyn "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się...
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...


