TUI w katalogu firm franchisingowych
TUI poszukuje franczyzobiorców do prowadzenia TUI Centrów Podróży - biur podróży zagranicznych oferujących kompletną gamę produktów turystycznych.
Marka TUI jest już od 13 lat obecna na polskim rynku turystycznym. Od sześciu lat przygotowuje produkt turystyczny dopasowany specjalnie do potrzeb polskiego turysty. Oferta TUI skierowana jest do klienta, który ceni sobie komfort i bezpieczeństwo i wybiera urlop dobrze zorganizowany. Trzonem oferty są hotele czterogwiazdkowe, ale uzupełniają ją również obiekty średniej i najwyższej klasy (pięciogwiazdkowe). Starając się dopasować do oczekiwań klienta, TUI powiększyło ofertę o obiekty specjalizujące się w przyjmowaniu rodzin z dziećmi, hotele z programem sportowym lub rekreacyjnym, a także - coraz bardziej popularne - typu all inclusive. Ceny są przejrzyste, nie kryją w sobie żadnych dodatkowych opłat.
Dzięki własnemu systemowi rezerwacyjnemu, TUI oferuje w Polsce możliwość dokonywania rezerwacji oraz sprzedaży kompleksowych usług turystycznych. Składają się na nie:
- wycieczki czarterowe
- wynajem hoteli, domów i apartamentów wakacyjnych na całym świecie
- przeloty liniami lotniczymi
- wynajem samochodów i wiele innych produktów związanych z podróżowaniem i wypoczynkiem.
Katalogi polskie i nie tylko
W Polsce dostępna jest kompletna oferta TUI. Najbardziej popularne wsród polskich klientów produkty znajdują się w polskojęzycznych katalogach. Na sezon "lato 2003" TUI wydało 6 takich katalogów.
Klienci w Polsce mogą dodatkowo nabywać dowolne produkty i usługi z niemieckich katalogów TUI. Dotyczy to także wielu innych krajów.

Franchisingowe TUI Centrum Podróży na Placu Teatralnym we Wroclawiu
Bliżej polskiego klienta
Ofertę TUI klienci znajdą w 11 biurach TUI Centrum Podróży (z czego 3 to jednostki franchisingowe) oraz w 280 biurach agencyjnych. - Zależy nam na tym, aby nasze usługi były dostępne w całej Polsce, dlatego szukamy biorców - mówi Maciej Nykiel - kierownik systemów franchisingowych w firmie TUI. - Podczas pięciu lat działalności na rynku polskim zdobyliśmy zaufanie wielu klientów i pozycję na rynku urlopowych wyjazdów zagranicznych. Każdego roku prawie 100 tysięcy Polaków kupuje wakacje w TUI.
Informacje dla biorców
Podstawowym wymaganiem sieci TUI jest dysponowanie reprezentacyjnym lokalem w dobrym miejscu o powierzchni minimum 45 m2. Dokładna suma inwestycji zależy od lokalizacji i wielkości lokalu. Należy dysponować kapitałem własnym w wysokości nie mniejszej niż 100 tys. zł.
Dokładne informacje co do wymagań sieci dostępne są w , która reprezentuje w Polsce niemiecki koncern World of TUI.
Info: TUIWyróżnione franczyzy
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Żabka
Sklepy typu convenience
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Nest Bank
Placówki bankowe
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
So Coffee
Kawiarnie
Santander
Placówki bankowe
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Dobra decyzja
Sabina Pruski pracowała w pizzerii Tibesti2go kiedy pojawiła się oferta objęcia lokalu we franczyzę. Skorzystała z niej.
Subskrybuj magazyn pomysłów na biznes
Rozważasz otwarcie firmy? Zrób sobie prezent na święta i zasubskrybuj magazyn "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się...
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...


