Oferta franczyzy Coffee Singidunum
Firma Singidunum, prowadząca palarnię kawy i sklepy-kawiarnie Coffee Singidunum rozpoczyna tworzenie sieci franczyzowej
- mówi Jasmin Soljanin, właściciel firmy. - Gdybyśmy chcieli sami prowadzić kawiarnie, moglibyśmy otworzyć najwyżej 3 punkty. Dlatego myślimy o rozwoju sieci franczyzowej.
- Wstępna opłata franczyzowa dla pierwszych dziesięciu osób wynosi 10 tys. zł, chociaż znak wyceniany jest na co najmniej 30 tys. - mówi właściciel.
Franczyzobiorca zobowiązany będzie zaopatrywać się w kawę wyłącznie w Singidunum. Wymagana minimalna wielkość lokalu to około 40 metrów kwadratowych. Aranżacja wnętrza powinna być utrzymana w ciepłym klimacie. Trzeba też dysponować kwotą min. 50 tys. zł na zakup wyposażenia gastronomicznego. W lokalu powinny stanąć minimum 3-4 stoliki. W sklepie powinno znaleźć się 150 gatunków kawy i akcesoria.
- Nie wymagamy zaopatrywania się u nas w akcesoria - mówi Soljanin. Singidunum oferuje bezpłatne szkolenie personelu. Udostępnia też receptury.
Pierwszy punkt franczyzowy działa już na Ursynowie. Oprócz tego kilka innych lokali ma prawo posługiwać się znakiem.
Więcej: Nowości Gastronomiczne, "Panorama Gastronomii", NR 6, czerwiec 2003.
Wyróżnione franczyzy
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Nest Bank
Placówki bankowe
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Żabka
Sklepy typu convenience
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Santander
Placówki bankowe
So Coffee
Kawiarnie
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Dobra decyzja
Sabina Pruski pracowała w pizzerii Tibesti2go kiedy pojawiła się oferta objęcia lokalu we franczyzę. Skorzystała z niej.
Subskrybuj magazyn pomysłów na biznes
Rozważasz otwarcie firmy? Zrób sobie prezent na święta i zasubskrybuj magazyn "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się...
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...


