Hokus-Pokus chce franczyzy
Tworzenie sieci franchisingowej planuje Mirosław Kiszko, właściciel białostockiej sieci restauracji Hokus-Pokus.
- powiedział Nowościom Gastronomicznym Mirosław Kiszko. - Więcej na ten temat będzie można powiedzieć za kilka tygodni - dodał.
Wiadomo jedynie, że potencjalny franczyzobiorca będzie musiał dysponować lokalem o powierzchni 70-80 mkw. Hokus - Pokus będzie umożliwiał stworzenie restauracjiw jednym z dwóch profili: pizzeria z bogatym menu orientalnym lub restauracja oferująca dania orientalne i kuchni śródziemnomorskiej.
- Koncepcję kuchni orientalnej, z wyłączeniem oferty pizzerii, opracowaliśmy przy okazji otwierania restauracji w białostockim Auchan - wyjaśnia Kiszko. - Nie mogliśmy oferować pizzy, ponieważ jest tu Pizza TAI, a Auchan nie dopuszcza takiej konkurencyjności wśród swoich najemców - dodał. Pierwsza restauracja "Hokus-Pokus" powstała w czerwcu 1997 roku, w Białymstoku, przy ul. Kilińskiego. - W związku z rosnącym zainteresowaniem klientów naszą ofertą wkrótce powstały kolejne restauracje - powiedział Nowościom Gastronomicznym Kiszko. - Wiosną 2000 roku w Centrum Handlowym "Marko", a w grudniu 2000 roku w Centrum Handlowym "Auchan". W marcu 2001 roku firma uruchomiła produkcję gotowych dań mrożonych.
Więcej: Nowości Gastronomiczne, maj 2003, nr 5, str. 9Wyróżnione franczyzy
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Nest Bank
Placówki bankowe
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Żabka
Sklepy typu convenience
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Santander
Placówki bankowe
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
So Coffee
Kawiarnie
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Dobra decyzja
Sabina Pruski pracowała w pizzerii Tibesti2go kiedy pojawiła się oferta objęcia lokalu we franczyzę. Skorzystała z niej.
Subskrybuj magazyn pomysłów na biznes
Rozważasz otwarcie firmy? Zrób sobie prezent na święta i zasubskrybuj magazyn "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się...
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...


