IMG:219626:Carrefour

Bezpieczna i rentowna współpraca - franczyza z Carrefour
Kim jesteśmy
Carrefour to międzynarodowa sieć handlowa, która posiada 12 300 sklepów w 35 krajach.
W Polsce pod naszymi markami działa ponad 800 sklepów w różnych formatach: hipermarkety, supermarkety, sklepy convenience: osiedlowe i trafikowe oraz sklep internetowy. Firma jest również właścicielem 20 centrów handlowych oraz sieci ponad 40 stacji paliw.
Sprawdzone i dochodowe koncepty
Siłą naszej franczyzy jest doświadczenie i międzynarodowy zasięg działalności – Carrefour rozwija swoją ofertę franczyzową między innymi we Francji, Belgii, Hiszpanii, Rumunii, Argentynie i Włoszech. Jesteśmy również jednym z największych franczyzodawców w Polsce. Spółka jest operatorem prawie 600 sklepów franczyzowych działających w kilku formatach: hipermarket Carrefour, supermarket Carrefour Market, Carrefour Express convenience, Carrefour express minimarket oraz Globi. Oferujemy również koncept dla stacji paliw. Każdy z naszych konceptów to sprawdzony pomysł na dochodowy biznes. Każdy z nich gwarantuje również dostęp do: zaawansowanych narzędzi wspierających firmę franczyzobiorcy, efektywnej logistyki, znakomitych warunków zakupowych i profesjonalnego marketingu - zarówno w skali ogólnopolskiej, jak i na rynku lokalnym.
Dla kogo?
Naszą ofertę franczyzową kierujemy zarówno do właścicieli już istniejących sklepów, jak i przedsiębiorców spoza branży, którzy chcą otworzyć swój sklep w jednym z kilku dostępnych formatów Carrefour. Znajdujemy rozwiązania dla różnych lokalizacji: od 50m2 do 5000m2, od wiejskich po wielkomiejskie, od trafikowych po osiedlowe. Dzięki ofercie ajencyjnej możemy zaproponować współpracę nie tylko partnerom mogącym zainwestować w sklep, ale również tym, którzy nie mając środków własnych, chcą poprowadzić sklep Carrefour na zasadach ajencyjnych.
Co oferujemy?
Właścicielom sklepów, którzy zdecydują się na współpracę z Carrefour, oferujemy pełną profesjonalizację ich biznesu. Przedsiębiorcom rozpoczynającym działalność, zapewniamy bezpieczny start w branży sklepów spożywczo-przemysłowych. Ponadto oferujemy:
- wsparcie silnej marki zapewniające przewagę nad konkurencją;
- model biznesowy gwarantujący satysfakcjonujące przychody;
- innowacyjne biznesowe koncepty handlowe, stawiające klienta w centrum uwagi;
- opiekę naszych ekspertów na każdym etapie współpracy;
- korzystne warunki handlowe;
- profesjonalną logistykę oraz narzędzia ułatwiające zarządzanie sklepem;
- dostęp do produktów marki własnej Carrefour oraz najtańszych produktów ze znakiem „Simpl”;
Dowiedz się więcej i poznaj każdy z naszych formatów:
Wypełnij poniższy formularz kontaktowy, jeżeli chcesz uzyskać więcej informacji. Informacje zawarte w formularzu zostaną przekazane bezpośrednio do Carrefour.
ZOBACZ W KATALOGU
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Willisch
Lodziarnie
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej