Wsparcie finansowe od Żabki
Przedsiębiorcy, którzy otworzą sklep w sierpniu i wrześniu, otrzymają dodatkowe środki do 14 tys. zł. Sieć gwarantuje też w pełni wyposażony sklep, szkolenia i inne wsparcie.
Żabka skutecznie wspiera przedsiębiorczość Polaków i daje możliwość prowadzenia stabilnego biznesu, zapewniając atrakcyjne warunki współpracy. Każdy, kto zdecyduje się na rozpoczęcie biznesu z Żabką i otworzy sklep w okresie od 1 sierpnia do 30 września 2024 roku, otrzyma łącznie do 14 tys. zł w ciągu 12 miesięcy od otwarcia sklepu. Kwota ta stanowić będzie bonus do przychodu franczyzobiorcy wynoszący w pierwszym miesiącu działalności 3 tys. zł, a w kolejnych 11 miesiącach 1 tys. zł, co miesiąc dodawane do przychodu.
– Żabka, jako jeden z liderów rynku franczyzowego w Polsce, zawsze stara się zapewniać atrakcyjne warunki współpracy swoim partnerom biznesowym. Dlatego też wprowadzamy specjalny pakiet powitalny, który ma na celu wspomóc przedsiębiorców w pierwszych miesiącach działalności. Wierzymy, że takie wsparcie pozwoli naszym franczyzobiorcom skupić się na rozwijaniu swoich sklepów i świadczeniu najwyższej jakości usług dla klientów – mówi Przemysław Kijewski, dyrektor ds. operacyjnych w Żabka Polska.
Łatwiejszy start
Wsparcie powitalne to dla przedsiębiorcy fundament na start i okazja do inwestycji w dodatkowe zasoby, które pomogą mu jeszcze lepiej prowadzić działalność. To może przełożyć się na wyższą jakość świadczonych usług i większą konkurencyjność na lokalnym rynku. Każdy franczyzobiorca może rozdysponować otrzymane fundusze na dowolny cel związany z rozwojem biznesu, jak np. wsparcie księgowe, czy zakup pakietu ogłoszeń, który ułatwi rekrutację pracowników. To także budżet, który można przeznaczyć na spotkanie integracyjne ze swoim zespołem, na kursy językowe, studia lub naukę nowych umiejętności, co pomoże w dalszym rozwoju zawodowym.
– Dla wielu osób franczyza Żabki to najlepsza szkoła przedsiębiorczości, spełnienie marzeń o prowadzeniu własnego biznesu oraz szansa na rozwój osobisty i zawodowy. Wierzę, że oferowane obecnie przez sieć środki pomogą wielu przedsiębiorcom, szczególnie z mniejszych miejscowości, w poprowadzeniu sklepu – mówi Grzegorz Sikora, franczyzobiorca Żabki z Rzeszowa i członek Rady Franczyzobiorców.
Start nowej oferty franczyzowej zbiega się z rozpoczęciem kampanii informacyjno-wizerunkowej, w której wezmą udział przedsiębiorcy współpracujący z siecią. Kampania skupiona będzie na licznych benefitach i przewagach konkurencyjnych Żabki. Franczyza Żabki umożliwia bowiem wejście w biznes od relatywnie niewielkiej kwoty, już ok. 5 tys. zł. Co więcej, według danych za okres styczeń-maj br., ponad 86 proc. franczyzobiorców sieci Żabka osiąga przychód w wysokości co najmniej 27 tys. zł w skali miesiąca. W Warszawie ponad 88 proc. franczyzobiorców osiągnęło 30 tys. zł lub więcej przychodu miesięcznie w okresie od stycznia do maja 2024 roku.
Przystępujący do sieci przedsiębiorcy otrzymują w pełni wyposażony i zatowarowany lokal, a miejsce przyszłego sklepu jest wybierane na podstawie analiz wielu czynników. Co ważne, sieć oferuje franczyzobiorcom zbiorowe ubezpieczenie „Polisa na Biznes”, które na zasadach określonych z zakładem ubezpieczeń chroni ich od różnych nieprzewidzianych sytuacji, mogących pojawić się podczas prowadzenia własnego biznesu i zapewnia stabilność finansową w momencie zakończenia współpracy. Od początku współpracy franczyzobiorcy korzystają z merytorycznego, serwisowego i technologicznego wsparcia. Otrzymują również obszerny pakiet szkoleniowy, który przygotowuje ich do prowadzenia sklepu i dostosowany jest do indywidualnych potrzeb.
ZOBACZ W KATALOGU
Wyróżnione franczyzy
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Nest Bank
Placówki bankowe
Żabka
Sklepy typu convenience
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Santander
Placówki bankowe
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
So Coffee
Kawiarnie
Inne koncepty z branży art. spożywcze i FMCG
Al.Capone
Sklepy z alkoholem
Ale Animale Polskie Sklepy Zoologiczne
Sklepy zoologiczne
Auchan
Sklepy spożywcze
Candy Pop
Sklepy ze słodyczami i przekąskami
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Chorten
Sklepy spożywcze
Czas na Herbatę
Sklepy z herbatą i akcesoriami
Delikatesy Centrum
Supermarkety spożywcze
Duży Ben Market Alkoholowy
Sklepy z alkoholem
Husse
Karma i produkty dla psów i kotów
Intermarché (Grupa Muszkieterów)
Supermarkety spożywcze
Mistrz Piekarz
Przyczepy z pieczywem
Oskroba
Sklepy piekarnicze
Pierrot Woda Źródlana
Dystrybucja wody i napojów
Piko24
Sklepy autonomiczne
Polska Sieć Handlowa Lewiatan
Sklepy spożywcze
Stokrotka
Supermarkety spożywcze
Unikat Woda i Napoje
Dystrybucja wody i napojów
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Dobra decyzja
Sabina Pruski pracowała w pizzerii Tibesti2go kiedy pojawiła się oferta objęcia lokalu we franczyzę. Skorzystała z niej.
Subskrybuj magazyn pomysłów na biznes
Rozważasz otwarcie firmy? Zrób sobie prezent na święta i zasubskrybuj magazyn "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się...
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...


