MBE stawia na kompleksowość
Miesięczne zarobki partnerów sieci MBE sięgają średnio od kilkunastu do kilkudziesięciu tysięcy złotych. Kto może dołączyć?
Mail Boxes Etc. (MBE) to placówki, które oferują usługi dla segmentu B2B oraz B2C z obszaru logistyki i przesyłek, poligrafii i marketingu oraz obsługi skrytek pocztowych.
– Dodatkowo wprowadziliśmy usługi dla e-commerce i fulfillmentu – mówi Emil Mikina, country manager w MBE Poland.
Przy tym podkreśla, że MBE to nie jest firma kurierska.
– Nie skupiamy się wyłącznie na realizacji transportu przesyłki z punktu A do B. Jesteśmy dla klienta wsparciem w zakresie transportu, marketingu oraz magazynowania. Nasi klienci w jednym miejscu dostają wiele usług niezbędnych do prowadzenia działalności – zapewnia Emil Mikina.
Usługi centrów MBE skierowane są do małych i średnich przedsiębiorstw, w szczególności z branży e-commerce, które nie chcą lub nie mają możliwości utrzymywania swoich działów logistyki czy marketingu.
Od osób przystępujących do sieci firma oczekuje przede wszystkim otwartości i zaangażowania. Ważnym elementem jest także przedsiębiorczość oraz dobre umiejętności interpersonalne. Mile widziani są kandydaci z doświadczeniem w sprzedaży i branży logistycznej.
W tym roku MBE skupia się na strategicznym rozwoju, który obejmuje różnorodne inicjatywy mające na celu wzmocnienie swojej pozycji na rynku i zaspokojenie potrzeb klientów.
– Obserwujemy stałe zainteresowanie franczyzą naszej marki, jednakże, jako firma, stale analizujemy i oceniamy potencjalnych partnerów franczyzowych, aby zapewnić optymalne dopasowanie i rozwój naszej sieci franczyzowej. Jesteśmy otwarci na współpracę z odpowiednimi kandydatami, którzy podzielają naszą wizję i mają zdolności do skutecznego prowadzenia placówek franczyzowych – tłumaczy Emil Mikina.
Dziesięć placówek
Zakup licencji wynosi 40 tys. zł netto. Pozostałe koszty zaczynają się od 30 tys. zł do 60 tys. zł i są związane z wyposażeniem lokalu, sprzętem poligraficznym i IT.
– Prawie całość tych kosztów może zostać wyleasingowana. Współpracujemy z brokerem leasingowym, który może wesprzeć potencjalnego franczyzobiorcę w pokryciu kosztów inwestycji początkowej – zachęca Emil Mikina.
Miesięczne zarobki partnerów sieci sięgają średnio od kilkunastu do kilkudziesięciu tysięcy złotych.
Obecnie MBE ma około 30 placówek. W tym roku chce rozszerzyć działalność w takich lokalizacjach jak: Trójmiasto, Katowice, Poznań, Kraków czy Wrocław. Plan zakłada otwarcie 10 nowych lokali.
Zdaniem Emila Mikiny, perspektywy rozwoju MBE, są bardzo dobre.
– Szczególnie w kontekście rosnącego e-commerce'u i globalnego handlu. Firmy będą potrzebować usług związanych z transportem, logistyką i poligrafią, co stwarza możliwości dla przedsiębiorców. Dodatkowo rozwój technologii, takich jak druk 3D czy automatyzacja procesów logistycznych, może przyczynić się do dalszego wzrostu branży – zapewnia Emil Mikina.
WIZYTÓWKA MAIL BOXES Etc.
Sieć biur świadczących usługi w zakresie poligrafii i logistyki.
- Liczba placówek w Polsce: 30
- Opłata wstępna: 40 tys. zł
ZOBACZ W KATALOGU
Wyróżnione franczyzy
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Żabka
Sklepy typu convenience
Nest Bank
Placówki bankowe
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
So Coffee
Kawiarnie
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Santander
Placówki bankowe
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Dobra decyzja
Sabina Pruski pracowała w pizzerii Tibesti2go kiedy pojawiła się oferta objęcia lokalu we franczyzę. Skorzystała z niej.
Subskrybuj magazyn pomysłów na biznes
Rozważasz otwarcie firmy? Zrób sobie prezent na święta i zasubskrybuj magazyn "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się...
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...


