Żabka testuje nowości

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Klienci sieci mogą tam nie tylko kupić ciepły posiłek, kawę lub shake’a na wynos, lecz także napić się i zjeść na miejscu przy stole. Żabka poszerza w tym sklepie dobrze znaną ofertę przekąsek serwowanych na ciepło, takich jak: nuggetsy, stripsy, popsy z kurczaka, chrupboxy, zapiekanki, burgery oraz churrosy o cztery rodzaje frytek, w tym frytki z dojrzewającym salami, z kiełbasą pieczoną, z salsą meksykańską, jalapenio oraz z kebabem z kurczaka. Na uwagę zasługuje też oferta słodkich przekąsek, np. croissanty czy shake’i o smaku waniliowym, truskawkowym czy czekoladowym.

Firma wprowadza piece do kolejnych sklepów franczyzowych, by współpracujący z nią przedsiębiorcy mogli oferować pełen wachlarz ciepłych przekąsek dostępnych tylko w Żabce. Lokal w Poznaniu z poszerzoną strefą gastronomiczną o część konsumpcyjną stanowi test dla sieci, która weryfikuje odbiór przez klientów tego rozwiązania. Wnętrze różni się bowiem od standardowego sklepu. Część gastronomiczna wraz z konsumpcyjną stanowią 2/3 powierzchni sali sprzedaży. Dominują w niej intensywne kolory: żółty, czerwony i pomarańczowy, a na ścianach zastosowano dekoracyjną mozaikę i fototapetę oraz zainstalowano trzy duże ekrany, na których prezentowana jest oferta produktowa. Przestrzeń konsumpcyjna zaopatrzona jest m.in. w wysokie stoliki czy fotelik dziecięcy. Strefa gastronomiczna wyposażona jest z kolei w specjalne ergonomiczne szuflady chłodniczo-mroźnicze, dzięki którym obsługa klient w przebiega jeszcze szybciej i sprawniej.

– Żabka jest otwarta na nowe rozwiązania. Naszym priorytetem jest odpowiadanie na potrzeby klientów, tak aby upraszczać ich życie i oszczędzać czas. W sklepie w centrum handlowym Avenida chcemy zapewnić klientom możliwość nie tylko szybkiego kupna ciepłych przekąsek, ale również ich wygodnego spożycia na miejscu, np. w przerwie między zakupami – mówi Piotr Pszonka, dyrektor rozwoju handlu w Żabka Polska.

Co zyskuje franczyzobiorca?

Strefa gastronomiczna Żabki przyciąga do placówek prowadzonych przez blisko 9000 franczyzobiorców, wielu klientów – przekłada się to także na osiągane przez nich wyniki. Osoby, które chcą rozpocząć biznes z siecią, muszą m.in. przejść proces rekrutacji i szkoleń zakończony egzaminem, a także wnieść wkład własny w wysokości ok. 5 tys. zł. Franczyzobiorcy otrzymują od sieci gotową do prowadzenia placówkę wyposażoną w sprzęt, systemy komputerowe, meble czy towar. Obowiązuje ich ubezpieczenie „Polisa na biznes”, które na zasadach określonych z zakładem ubezpieczeń chroni ich od różnych nieprzewidzianych sytuacji, mogących pojawić się podczas prowadzenia własnego biznesu i zapewnia stabilność finansową w momencie zakończenia współpracy z siecią. Franczyzobiorcy w trakcie prowadzenia działalności korzystają z pakietu bezpłatnych szkoleń, bezpośrednich dostaw do sklepów, wsparcia IT, serwisowego i marketingowego, a także szeregu nowoczesnych narzędzi (np. aplikacja Cyberstore czy pakiet Optiplan z Asystentem Żabka), ułatwiających im prowadzenie biznesu. Narzędzia to także rodzaj łącznika pomiędzy franczyzobiorcami a siecią, poprzez który przedsiębiorcy otrzymują ważne informacje oraz komunikują się z partnerami ds. sprzedaży.

Author
Magdalena Kurda
doradca we franczyzie

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €