Germanos na Targach On-line
Na pytania internautów odpowiadał Michał Wawrzynowicz z Germanos Polska.
Spinka: Skąd się wzięła nazwa Germanos, przypomina nazwę niemiecką?
Michał Wawrzynowicz: Nazwa sieci pochodzi do nazwiska właściciela i założyciela pierwszego punktu sprzedaży. Historia firmy sięga początku lat 80-tych. Jednak jej największy wzrost nastąpił w połowie lat 90-ch, wraz z rozpoczęciem sprzedaży usług i produktów telefonii komórkowej.
Wisniewski: Czy jest możliwość otwarcia Salonu Germanos w mieście poniżej 40 tys. mieszkańców?
Michał Wawrzynowicz: Wszystkie przypadki miejscowości poniżej 40 tysięcy mieszkańców są przez nas rozpatrywane indywidualnie i po wspólnej z franchisobiorcą analizie przedsięwzięcia podejmujemy decyzję o powstaniu salonu w takim miejscu. W naszej sieci mamy kilka punktów sprzedaży znajdujących się w tego typu miejscowościach.
Redakcja: Nasze spotkanie dobiega końca, prosimy o zadawanie ostatnich pytań.
ewa_w: Czy potencjalny biorca musi być doświadczonym handlowcem?
Michał Wawrzynowicz: Od potencjalnego biorcy oczekujemy pełnego zaangażowania w prowadzenie działnosci oraz silnej własnej motywacji. Ze względu na oferowane przez nas cykle szkoleń nie wymagamy doświadczenia w prowadzeniu działalności związanej ze sprzedażą usług i produktów telefonii komórkowej.
RS: Czy robi Pan zakupy w Salonie Germanos?
Michał Wawrzynowicz: W zeszłym miesiącu kupiłem telefon bezprzewodowy w prezencie. Dość często kupuję drobne gadżety, takie jak baterie czy kupony uzupełniające.
Ewa: Jak intergracja z Unią Europejską wpłynie na rozwój sieci Germanos?
Michał Wawrzynowicz: Człokowstwo w Unii Europejskiej przyniesie zwiększenie konkurencyjności wśród istniejących sieci sprzedaży. Sieć Germanos już dzisiaj posiadająca odmienny i spójny wygląd jak również bogatą ofertę produktów i usług jest przygotowana na konkurowanie z innmi sieciami o zasięgu europejskim.
Wisniewski: Czy we wszystkich Salonach Germanos oferują Państwo produkty nowych technologii?
Michał Wawrzynowicz: Produkty nowych technologii takie jak konsole do gier, drobne gadżety elektroniczne, telefony komórkowe oraz stacjonarne dostępne są we wszystkich punktach sprzedaży. W części salonów, tam gdzie pozwala na to powierzchnia oferujemy również cyfrowe aparaty i kamery, palmtopy i laptopy.
Michał Wawrzynowicz: Serdecznie dziękujemy za spotkanie i zapraszamy do współpracy. Osoby zainteresowane szczegółami naszej oferty proszę o kontakt bezpośrednio ze mną lub z naszymi regionalnymi kierownikami (telefony oraz adresy email dostępne są w katalogu firm lub na naszej stronie internetowej www.germanos.pl).
Wyróżnione franczyzy
Żabka
Sklepy typu convenience
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Nest Bank
Placówki bankowe
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
So Coffee
Kawiarnie
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Santander
Placówki bankowe
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Dobra decyzja
Sabina Pruski pracowała w pizzerii Tibesti2go kiedy pojawiła się oferta objęcia lokalu we franczyzę. Skorzystała z niej.
Subskrybuj magazyn pomysłów na biznes
Rozważasz otwarcie firmy? Zrób sobie prezent na święta i zasubskrybuj magazyn "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się...
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...


