Biznes na sprzedaż

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Damian Ozga zbudował od zera sieć biur podróży My Travel i sprzedał ją, gdy świetnie prosperowała. Zysków nie przejadł. Teraz inwestuje w kolejne biznesy, które później przygotowuje do sprzedaży.

Sprzedaj mądrze

Dla wielu przedsiębiorców firma jest jak dziecko – dzięki nim się narodziła, urosła, dojrzała. Damian Ozga przekonuje, że sprzedaż firmy jest jak wydanie takiego dziecka bogato za mąż – i zapewnienie mu perspektyw na dalsze, szczęśliwe życie. Do takiej transakcji trzeba się jednak solidnie przygotować, aby uniknąć błędów i ewentualnych kłopotów w przyszłości. Jak to zrobić, Damian Ozga opowiedział Arkadiuszowi Słodkowskiemu.

Z wywiadu dowiecie się m.in.:

  • Na kim się wzorował Damian Ozga, rozwijając swoje biznesy we franczyzie?
  • Czy w biznesie warto podglądać innych?
  • Czy łatwo rozstać się z biznesowym dzieckiem?
  • Kiedy firma jest gotowa do sprzedaży?
  • Sprzedawać samemu czy z pomocą fachowców?
  • Jak zachować zimną krew przy sprzedaży firmy?
  • Jakie błędy popełniają najczęściej przedsiębiorcy, sprzedający swój biznes?
  • Czy warto zmuszać dzieci do przejęcia sterów w rodzinnej firmie?
  • Co zrobić z pieniędzmi, kiedy już dużo zarobimy na sprzedaży?
  • A co zrobić ze swoim życiem po sprzedaży biznesu?

Zasubskrybuj kanał Franchising-pl i oglądaj kolejne inspirujące rozmowy.

Author
Arkadiusz Słodkowski
ekspert, członek zarządu Polskiej Organizacji Franczyzodawców
Author
Monika Wojniak-Żyłowska
dziennikarz

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €