Array ( [article] => Array ( [pid] => 96419 [country] => pl [article_id] => 13138 [article_date] => 2024-04-25 [articletype_id] => 1 [article_title] => Furgonetka rośnie na wiosnę [article_intro] => Chętnych do otwierania punktów pod szyldem Furgonetka przybywa. Co firma oferuje partnerom? [article_www] => 1 [add] => 0 [companytype_id] => 13 [img_photo_description] => [secret] => scrtkceafe0a26e0d56fb6b1a089d1551b25e [fb_savedforms_id] => 0 [slug] => [learn_about] => [conclusions] => [figures_text] => [figures_number] => [active] => 1 [sector_name] => usługi dla konsumentów [book_id] => [book_type] => [article_title_url] => furgonetka-rosnie-wiosne [article_title_striped] => Furgonetka rośnie na wiosnę [dir] => article [article_text_photo] =>

Obecnie w sieci Furgonetka, oferującej usługi kurierskie, działa ponad 680 punktów.

– Zainteresowanie współpracą z nami stale rośnie, szczególnie na wiosnę. O tej porze roku przybywa najwięcej chętnych – mówi Oskar Aszendorf, menedżer sprzedaży w Furgonetce.

Dwie opcje

Firma szuka partnerów w miastach z liczbą mieszkańców powyżej 20 tys. Szczególnie poszukiwani są partnerzy z Wrocławia, Krakowa i Trójmiasta. Tam działają punkty partnerskie, ale brakuje dedykowanych. Ciasno jest natomiast w Warszawie, gdzie działa ich już kilka.

– Nie mamy konkretnych planów odnośnie liczby punktów, które w tym roku do nas dołączą, ale chcielibyśmy go zakończyć z około 1 tys. placówek – mówi Oskar Aszendorf.

Furgonetka oferuje dwa rodzaje współpracy. Jeden z nich to punkt partnerski. Jest on idealny dla przedsiębiorców, którzy prowadzą już jakiś biznes i chcą wzbogacić swoją ofertę o przesyłki kurierskie. Punkty partnerskie skupiają się głównie na obsłudze nadań i odbiorów paczek z gotową etykietą, zwrotów itp. Koszt zakupu pakietu startowego to 399 zł netto. Jeśli partner chce dodatkowo obsługiwać paczki bez etykiety, czyli takie, które trzeba zważyć, zmierzyć i wprowadzić zamówienie do systemu, jest to możliwe, jednak musi we własnym zakresie zaopatrzyć się w wagę.

Partner promotion – discover more
Sponsored • Example Partner

Kolejna forma to dedykowany punkt Furgonetka. Jest to propozycja dla osób, które chcą w całości skupić się na obsłudze przesyłek kurierskich pod marką Furgonetka. Aby rozpocząć działalność jako Furgonetka Punkt, wystarczy prowadzić działalność gospodarczą, dysponować lokalem o powierzchni minimum 25 mkw. i mieć 8049 zł netto na jednorazowy zakup pakietu startowego.

Najliczniej otwierają się punkty partnerskie, ze względu na niską inwestycję. Punktów dedykowanych jest w całej sieci kilkadziesiąt.

– Zdarza się, że przychody generowane przez przesyłki kurierskie dorównują zarobkom macierzystej działalności albo nawet je przewyższają. Wtedy właściciel decyduje o przekształceniu się w punkt dedykowany – mówi Oskar Aszendorf.

Cenniki dla punktów partnerskich są mniej atrakcyjne niż dla dedykowanych. W przypadku tych drugich prowizja za obsługę paczki bez etykiety sięga średnio 9 zł, a jeśli w grę wchodzą dodatkowe usługi, to może wynosić nawet 15-20 zł. W sieci działają punkty, które wysyłają miesięcznie nawet 9 tys. paczek bez etykiety. To, ile można zarobić, zależy od zaangażowania partnera, lokalnej promocji.

– Na pewno nie jest to biznes dla każdego – zastrzega Oskar Aszendorf.

Branża z potencjałem

Biznes kurierski, rozpędzony w czasie pandemii, cały czas rośnie.

– Rozwijamy się i będziemy się rozwijać, podobnie jak rynek zakupów internetowych. Sklepów w sieci powstaje coraz więcej, za tym idzie większe zainteresowanie wysyłkami. Ponadto oferujemy większy ruch w drugą stronę – czyli zwroty. To jest coraz częściej oferowana usługa przez sklepy internetowe – mówi Oskar Aszendorf.

Przy tym jego zdaniem wciąż w wielu przypadkach człowiek potrzebuje kontaktu z drugim człowiekiem, więc punkty z obsługą stacjonarną mają rację bytu.

W ostatnim czasie Furgonetka zintegrowała swoje usługi z DPD, w zakresie obsługi paczek z gotową etykietą. W najbliższym czasie planuje inwestować w akcje, które zwiększą świadomość na temat sieci. W planach ma także dołączenie Poczty Polskiej do obsługi gotowych etykiet.

– Chcemy też rozwinąć nasz biznes o obsługę gotowych etykiet dla innych przewoźników. Generalnie skupiamy się na usprawnieniu obsługi i ułatwianiu pracy naszym partnerom, ale jednocześnie rozwijamy sieć – mówi Oskar Aszendorf.

WIZYTÓWKA SIECI FURGONETKA

Sieć oferująca usługi kurierskie.

 

[authors] => Array ( [0] => Array ( [author_id] => 233 [author_pid] => 1038 [author_name] => Dominika Pronarska [authortype_id] => 1 [author_info] => [author_position] => dziennikarz [author_email] => [author_profile] => [display_author] => 0 [author_type] => dziennikarze [twitter_link] => [linkedin_link] => [author_photo] => Array ( [pid] => 171897 [itemserver_id] => 41190 [img_width] => 450 [img_height] => 600 [path] => 83a/bd5/autorka.jpg [mime] => image/jpeg [country_item] => pl [title] => [description] => [alt] => ) [author_name_url] => dominika-pronarska ) ) [link] => /artykul/13138/furgonetka-rosnie-wiosne/ [articletype] => Array ( [articletype_name] => z kraju [articletype_superior] => 1 [permanent] => 0 [display_author] => 1 [link] => 30 [advertising] => 0 [articletype_name_url] => kraju ) [images] => Array ( [first] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 212231 [country_item] => pl [description] => [path] => cc4/51f/furgonetka2.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 440 [img_height] => 440 [itemserver_id] => 52599 ) ) [article] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 195301 [country_item] => pl [description] => Firma szuka partnerów w miastach z liczbą mieszkańców powyżej 20 tys. Szczególnie poszukiwani są partnerzy z Wrocławia, Krakowa i Trójmiasta. [path] => 85c/373/20220707_130806.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => Luki na mapie [img_width] => 1600 [img_height] => 981 [itemserver_id] => 48413 ) [1] => Array ( [pid] => 212221 [country_item] => pl [description] => "Rozwijamy się i będziemy się rozwijać, podobnie jak rynek zakupów internetowych". [path] => 172/f58/furgonetka_-_placowka.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => Oskar Aszendorf, menedżer sprzedaży w Furgonetce [img_width] => 1600 [img_height] => 1000 [itemserver_id] => 52596 ) [2] => Array ( [pid] => 176455 [country_item] => pl [description] => [path] => c51/2e5/furgonetka_punkt-02.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1200 [itemserver_id] => 43065 ) ) ) [og_image] => 85c/373/20220707_130806.jpg [article_date_formated] => 25.04.2024 [article_day] => Czwartek [article_img] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 195301 [country_item] => pl [description] => Firma szuka partnerów w miastach z liczbą mieszkańców powyżej 20 tys. Szczególnie poszukiwani są partnerzy z Wrocławia, Krakowa i Trójmiasta. [path] => 85c/373/20220707_130806.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => Luki na mapie [img_width] => 1600 [img_height] => 981 [itemserver_id] => 48413 ) [1] => Array ( [pid] => 212221 [country_item] => pl [description] => "Rozwijamy się i będziemy się rozwijać, podobnie jak rynek zakupów internetowych". [path] => 172/f58/furgonetka_-_placowka.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => Oskar Aszendorf, menedżer sprzedaży w Furgonetce [img_width] => 1600 [img_height] => 1000 [itemserver_id] => 52596 ) [2] => Array ( [pid] => 176455 [country_item] => pl [description] => [path] => c51/2e5/furgonetka_punkt-02.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1200 [itemserver_id] => 43065 ) ) [article_alt] => ) [images] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 195301 [country_item] => pl [description] => Firma szuka partnerów w miastach z liczbą mieszkańców powyżej 20 tys. Szczególnie poszukiwani są partnerzy z Wrocławia, Krakowa i Trójmiasta. [path] => 85c/373/20220707_130806.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => Luki na mapie [img_width] => 1600 [img_height] => 981 [itemserver_id] => 48413 ) [1] => Array ( [pid] => 212221 [country_item] => pl [description] => "Rozwijamy się i będziemy się rozwijać, podobnie jak rynek zakupów internetowych". [path] => 172/f58/furgonetka_-_placowka.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => Oskar Aszendorf, menedżer sprzedaży w Furgonetce [img_width] => 1600 [img_height] => 1000 [itemserver_id] => 52596 ) [2] => Array ( [pid] => 176455 [country_item] => pl [description] => [path] => c51/2e5/furgonetka_punkt-02.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1200 [itemserver_id] => 43065 ) ) [imagesCount] => 3 [book] => Array ( ) [brands] => Array ( [0] => Array ( [name] => Furgonetka Punkt [id] => 2094 [type] => 13 [fr] => 1 [company_franchising] => 1 [minimal_investment] => [company_log] => 1 [short_description] => [name_length] => 16 [link] => /franczyza/2094/furgonetka-punkt/ [investmentFormatted] => [currency] => PLN [images] => Array ( [logo] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 196294 [country_item] => pl [description] => [path] => fb1/564/furgonetka_punkt-logo_rgb-min_2x_1_-1.png [class] => image-png [mime] => image/png [title] => [img_width] => 500 [img_height] => 96 [itemserver_id] => 48662 ) ) [article] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 195301 [country_item] => pl [description] => [path] => 85c/373/20220707_130806.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 981 [itemserver_id] => 48413 ) [1] => Array ( [pid] => 176454 [country_item] => pl [description] => [path] => 30b/93f/furgonetka_punkt-01.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1200 [itemserver_id] => 43064 ) ) ) ) ) )

Furgonetka rośnie na wiosnę

Luki na mapie
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Obecnie w sieci Furgonetka, oferującej usługi kurierskie, działa ponad 680 punktów.

– Zainteresowanie współpracą z nami stale rośnie, szczególnie na wiosnę. O tej porze roku przybywa najwięcej chętnych – mówi Oskar Aszendorf, menedżer sprzedaży w Furgonetce.

Dwie opcje

Firma szuka partnerów w miastach z liczbą mieszkańców powyżej 20 tys. Szczególnie poszukiwani są partnerzy z Wrocławia, Krakowa i Trójmiasta. Tam działają punkty partnerskie, ale brakuje dedykowanych. Ciasno jest natomiast w Warszawie, gdzie działa ich już kilka.

– Nie mamy konkretnych planów odnośnie liczby punktów, które w tym roku do nas dołączą, ale chcielibyśmy go zakończyć z około 1 tys. placówek – mówi Oskar Aszendorf.

Furgonetka oferuje dwa rodzaje współpracy. Jeden z nich to punkt partnerski. Jest on idealny dla przedsiębiorców, którzy prowadzą już jakiś biznes i chcą wzbogacić swoją ofertę o przesyłki kurierskie. Punkty partnerskie skupiają się głównie na obsłudze nadań i odbiorów paczek z gotową etykietą, zwrotów itp. Koszt zakupu pakietu startowego to 399 zł netto. Jeśli partner chce dodatkowo obsługiwać paczki bez etykiety, czyli takie, które trzeba zważyć, zmierzyć i wprowadzić zamówienie do systemu, jest to możliwe, jednak musi we własnym zakresie zaopatrzyć się w wagę.

Partner promotion – discover more
Sponsored • Example Partner

Kolejna forma to dedykowany punkt Furgonetka. Jest to propozycja dla osób, które chcą w całości skupić się na obsłudze przesyłek kurierskich pod marką Furgonetka. Aby rozpocząć działalność jako Furgonetka Punkt, wystarczy prowadzić działalność gospodarczą, dysponować lokalem o powierzchni minimum 25 mkw. i mieć 8049 zł netto na jednorazowy zakup pakietu startowego.

Najliczniej otwierają się punkty partnerskie, ze względu na niską inwestycję. Punktów dedykowanych jest w całej sieci kilkadziesiąt.

– Zdarza się, że przychody generowane przez przesyłki kurierskie dorównują zarobkom macierzystej działalności albo nawet je przewyższają. Wtedy właściciel decyduje o przekształceniu się w punkt dedykowany – mówi Oskar Aszendorf.

Cenniki dla punktów partnerskich są mniej atrakcyjne niż dla dedykowanych. W przypadku tych drugich prowizja za obsługę paczki bez etykiety sięga średnio 9 zł, a jeśli w grę wchodzą dodatkowe usługi, to może wynosić nawet 15-20 zł. W sieci działają punkty, które wysyłają miesięcznie nawet 9 tys. paczek bez etykiety. To, ile można zarobić, zależy od zaangażowania partnera, lokalnej promocji.

– Na pewno nie jest to biznes dla każdego – zastrzega Oskar Aszendorf.

Branża z potencjałem

Biznes kurierski, rozpędzony w czasie pandemii, cały czas rośnie.

– Rozwijamy się i będziemy się rozwijać, podobnie jak rynek zakupów internetowych. Sklepów w sieci powstaje coraz więcej, za tym idzie większe zainteresowanie wysyłkami. Ponadto oferujemy większy ruch w drugą stronę – czyli zwroty. To jest coraz częściej oferowana usługa przez sklepy internetowe – mówi Oskar Aszendorf.

Przy tym jego zdaniem wciąż w wielu przypadkach człowiek potrzebuje kontaktu z drugim człowiekiem, więc punkty z obsługą stacjonarną mają rację bytu.

W ostatnim czasie Furgonetka zintegrowała swoje usługi z DPD, w zakresie obsługi paczek z gotową etykietą. W najbliższym czasie planuje inwestować w akcje, które zwiększą świadomość na temat sieci. W planach ma także dołączenie Poczty Polskiej do obsługi gotowych etykiet.

– Chcemy też rozwinąć nasz biznes o obsługę gotowych etykiet dla innych przewoźników. Generalnie skupiamy się na usprawnieniu obsługi i ułatwianiu pracy naszym partnerom, ale jednocześnie rozwijamy sieć – mówi Oskar Aszendorf.

WIZYTÓWKA SIECI FURGONETKA

Sieć oferująca usługi kurierskie.

  • 680 punktów
  • kwota inwestycji: 399 zł w przypadku punktu partnerskiego i 8049 zł dla punktów dedykowanych

 

ZOBACZ W KATALOGU

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €