Klienci szukają jakości i oszczędności
– Bacznie obserwujemy rynek, aby jak najlepiej dostosować naszą ofertę do aktualnej sytuacji – mówi Marta Parafińska, menedżer ds. franczyzy Komfort.
Jaka – z waszej perspektywy – jest kondycja branży wyposażenia wnętrz?
Rynek wyposażenia i wykończenia wnętrz w 2024 roku staje przed ciekawymi wyzwaniami. W związku ze wzrostem płacy minimalnej i nową ofertą korzystnie oprocentowanych kredytów prognozowany jest zwiększony ruch na rynku mieszkań, a w rezultacie wzrost popytu na materiały budowlane. Z drugiej strony, w związku z obecną sytuacją ekonomiczną, konsumenci poszukują dziś produktów znanych i lubianych marek, ale w rozsądnych cenach. Odrzucają produkcję masową, stawiają na jakość materiałów i elementów wyposażenia wnętrz. Chętnie korzystają z promocji lub programów lojalnościowych, aby mimo wszystko zaoszczędzić. Klienci coraz bardziej doceniają też swój czas i poszukują kompleksowości, czyli możliwości powierzenia całego procesu wykończenia mieszkania bądź domu jednemu podmiotowi.
Jak rozwija się sieć Komfort?
W ubiegłym roku otworzyliśmy siedem nowych sklepów franczyzowych. Aktualnie sklepy franczyzowe stanowią 43 proc całej sieci. Mamy ich na dziś 68, prowadzonych przez 57 partnerów. Obecnie otwieramy salony o szerszym formacie, które w swoim asortymencie mają nie tylko podłogi i drzwi, ale również łazienki, kuchnie, meble i dekoracje. Salony Komfort zamieniły się w prawdziwe, nowoczesne showroomy, gdzie klient może zrealizować swój pomysł od projektu aż po profesjonalny montaż. Nieustannie wzbogacamy ofertę o nowości i trendy obowiązujące aktualnie na rynku. Bierzemy udział w targach, konferencjach branżowych, szkolimy naszych pracowników i partnerów. Sieć franczyzowa dynamicznie się rozrasta, a my bacznie obserwujemy rynek, aby jak najlepiej dostosować ofertę do aktualnej sytuacji.
Kto może zostać waszym franczyzobiorcą?
Szukamy kandydatów, którzy chcą osobiście zaangażować się w biznes. Doświadczenie w branży i w prowadzeniu własnej działalności są mile widziane, ale nie jest to warunek konieczny. Oferujemy pakiet szkoleń, które pomogą każdemu poczuć się ekspertem w branży. Salony otwieramy w miastach powyżej 20 tys. mieszkańców, jednak każda lokalizacja jest rozpatrywana indywidualnie. Aktualnie poszukujemy franczyzobiorców w takich miastach, jak Starachowice, Ostrowiec Świętokrzyski, Tomaszów Mazowiecki, Kluczbork i Kętrzyn. Franczyzobiorca powinien posiadać lokal ok. 400 mkw., bądź być gotowym do jego wynajęcia.
A na czym zarabiają franczyzobiorcy?
Nasi partnerzy zarabiają na sprzedaży produktów oraz usług. To idealny biznes dla pasjonatów wykończenia wnętrz, ludzi lubiących kontakt z klientem, dla których sprzedaż jest przyjemnością. Przystąpienie do grona franczyzobiorców Komfort daje szansę na niezależność, samodzielność i znaczne zwiększenie zarobków.
Jak wspieracie swoich franczyzobiorców?
Współpraca z firmą Komfort bazuje na modelu depozytowym – centrala wyposaża w pełni salę sprzedaży, dostarcza narzędzia techniczno–informatyczne, nowoczesną ekspozycję, a także pakiet szkoleń i sprawdzone know-how. Przez cały okres trwania umowy franczyzobiorca może liczyć na wsparcie zarówno marketingowe, jak i operacyjne ze strony dyrektora regionu.
Rozmawiała Monika Wojniak-Żyłowska
WIZYTÓWKA MARKI KOMFORT
Sieć sklepów z wyposażenie wnętrz.
- 68 sklepów franczyzowych marki Komfort
- jednorazowa opłata licencyjna od 95 tys. zł
ZOBACZ W KATALOGU
Wyróżnione franczyzy
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Żabka
Sklepy typu convenience
Nest Bank
Placówki bankowe
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Santander
Placówki bankowe
So Coffee
Kawiarnie
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Inne koncepty z branży dom i ogród
Aflamo
Salony z kominkami
Bricomarché (Grupa Muszkieterów)
Supermarkety dom i ogród
Carré Blanc
Sklepy z ręcznikami i pościelą
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Dr Materac
Sklepy z wyposażeniem sypialni
Homla
Sklepy z artykułami wyposażenia wnętrz
Horizon Estate
Biura nieruchomości
Jesion Inwestycje
Urządzanie wnętrz
Komandor
Szafy, garderoby, kuchnie oraz meble na wymiar
Krishome
Sklepy ze stolarką okienną
PSB Mrówka
Sklepy DIY
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Dobra decyzja
Sabina Pruski pracowała w pizzerii Tibesti2go kiedy pojawiła się oferta objęcia lokalu we franczyzę. Skorzystała z niej.
Subskrybuj magazyn pomysłów na biznes
Rozważasz otwarcie firmy? Zrób sobie prezent na święta i zasubskrybuj magazyn "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się...
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...


