Polski franczyzodawca chce podbić Europę

– Za pięć lat chcemy być największą siecią salonów spa i masażu balijskiego w Europie – takie ambitne plany mają Piotr Buchalski i dr Martyna Buchalska, właściciele sieci Orient Massage & Thai Organic.
– Już teraz jesteśmy najbardziej rozwiniętą siecią spa i salonów masażu w Polsce. Obecnie mamy 29 placówek, cztery są w trakcie prac budowlanych. W Polsce chcemy być obecni w większości miast od 50 tys. mieszkańców. Niedawno jako pierwsi w Europie, wprowadziliśmy na rynek linię pro’kosmetyków do masażu z właściwościami pielęgnacyjnymi i odżywczymi. Dbamy nie tylko o relaks i odprężenie klientów, ale o właściwe odżywianie i wygląd skóry, a także holistyczne podejście do zdrowia. Rozwój oferty przekłada się na duże zainteresowanie naszym modelem franczyzowym i szybki rozwój sieci – mówi Piotr Buchalski.
Profesjonalne kosmetyki do masażu
Firma wypuściła własną linię profesjonalnych pro’kosmetyków do masażu z właściwościami leczniczymi, odżywczymi oraz pielęgnacyjnymi Dr Martyna Buchalska. To pierwsze profesjonalne kosmetyki stosowane wyłącznie podczas masażu oraz dobierane w zależności od rodzaju zabiegu i potrzeb skórnych, o specjalnie dobranych składnikach aktywnych oraz ich właściwościach.
– Pracując nad recepturą autorskiej linii pro’kosmetyków oparłam się na holistycznym podejściu do powstrzymania procesów starzenia przy jednoczesnym zachowaniu naturalnego wyglądu zgodnie z filozofią Slow Beauty. Analizujemy kondycję skóry twarzy oraz ciała i na tej podstawie proponujemy odpowiedni masaż i pro’kosmetyki. Masaż ma bardzo istotny wpływ na wygląd i odżywianie skóry. Podczas masażu uciskane są fibroblasty co stymuluje je do produkcji własnego kolagenu i elastyny. Dochodzi też do rozszerzenia naczyń krwionośnych, a przez to lepszego wchłaniania składników aktywnych na całej powierzchni ciała. – mówi dr Martyna Buchalska.
Zdaniem Piotra i dr Martyny Buchalskich, branża spa rozwija się bardzo intensywnie, co dotyczy zarówno Polski, jak i Europy. Obecnie wśród klientów są nie tylko kobiety, ale również mężczyźni, a także mieszkańcy dużych i mniejszych miejscowości, co znacznie poszerza spektrum możliwości generowania dochodów. – Z jednej strony szybko rośnie popyt na dobrej jakości usługi spa, ale z drugiej strony cały czas można wyczuć niepewność przedsiębiorców związaną z wojną czy inflacją. Dlatego stale rozwijamy ofertę i jakość usług, aby zdecydowanie wyróżniać się na rynku, co niewątpliwie wpływa na duże zainteresowanie modelem biznesowym Orient Massage i Thai Organic.
Koszt inwestycji wynosi od 250 do 450 tys. zł. Cena zależy głównie od powierzchni i stanu lokalu. Wszystkie salony wyróżniają strefy relaksu z Pijalniami Ziół Natura Organica. Uruchomienie salonu Orient Massage czy Thai Organic trwa mniej więcej trzy miesiące.
ZOBACZ W KATALOGU
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Willisch
Lodziarnie
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej