Polski franczyzodawca chce podbić Europę

Nie osiedli na laurach
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

– Już teraz jesteśmy najbardziej rozwiniętą siecią spa i salonów masażu w Polsce. Obecnie mamy 29 placówek, cztery są w trakcie prac budowlanych. W Polsce chcemy być obecni w większości miast od 50 tys. mieszkańców. Niedawno jako pierwsi w Europie, wprowadziliśmy na rynek linię pro’kosmetyków do masażu z właściwościami pielęgnacyjnymi i odżywczymi. Dbamy nie tylko o relaks i odprężenie klientów, ale o właściwe odżywianie i wygląd skóry, a także holistyczne podejście do zdrowia. Rozwój oferty przekłada się na duże zainteresowanie naszym modelem franczyzowym i szybki rozwój sieci – mówi Piotr Buchalski.

Profesjonalne kosmetyki do masażu

Firma wypuściła własną linię profesjonalnych pro’kosmetyków do masażu z właściwościami leczniczymi, odżywczymi oraz pielęgnacyjnymi Dr Martyna Buchalska. To pierwsze profesjonalne kosmetyki stosowane wyłącznie podczas masażu oraz dobierane w zależności od rodzaju zabiegu i potrzeb skórnych, o specjalnie dobranych składnikach aktywnych oraz ich właściwościach.

– Pracując nad recepturą autorskiej linii pro’kosmetyków oparłam się na holistycznym podejściu do powstrzymania procesów starzenia przy jednoczesnym zachowaniu naturalnego wyglądu zgodnie z filozofią Slow Beauty. Analizujemy kondycję skóry twarzy oraz ciała i na tej podstawie proponujemy odpowiedni masaż i pro’kosmetyki. Masaż ma bardzo istotny wpływ na wygląd i odżywianie skóry. Podczas masażu uciskane są fibroblasty co stymuluje je do produkcji własnego kolagenu i elastyny. Dochodzi też do rozszerzenia naczyń krwionośnych, a przez to lepszego wchłaniania składników aktywnych na całej powierzchni ciała. – mówi dr Martyna Buchalska.

Zdaniem Piotra i dr Martyny Buchalskich, branża spa rozwija się bardzo intensywnie, co dotyczy zarówno Polski, jak i Europy. Obecnie wśród klientów są nie tylko kobiety, ale również mężczyźni, a także mieszkańcy dużych i mniejszych miejscowości, co znacznie poszerza spektrum możliwości generowania dochodów. – Z jednej strony szybko rośnie popyt na dobrej jakości usługi spa, ale z drugiej strony cały czas można wyczuć niepewność przedsiębiorców związaną z wojną czy inflacją. Dlatego stale rozwijamy ofertę i jakość usług, aby zdecydowanie wyróżniać się na rynku, co niewątpliwie wpływa na duże zainteresowanie modelem biznesowym Orient Massage i Thai Organic.  

Koszt inwestycji wynosi od 250 do 450 tys. zł. Cena zależy głównie od powierzchni i stanu lokalu. Wszystkie salony wyróżniają strefy relaksu z Pijalniami Ziół Natura Organica. Uruchomienie salonu Orient Massage czy Thai Organic trwa mniej więcej trzy miesiące.

Author
Magdalena Kurda
doradca we franczyzie

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €