Nowe bary Mr Hamburger
O 5 – 10 nowych barów ma się powiększyć w tym roku sieć Mr.Hamburger.
- powiedział Nowościom Gospodarczym Marek Papierniak, współwłaściciel sieci.
- Zamierzamy rozwijać się głównie drogą franchisingu - dodał. Sieć barów gastronomicznych Mr.Hamburger powstała w 1990 roku. Działa na Śląsku. Obecnie liczy 14 barów własnych, 20 placówek działających na podstawie umowy franczyzowej oraz kilka barów działających na podstawie licencji.
- Zdecydowaliśmy się umożliwić naszym partnerom przystąpienie do sieci na podstawie umowy licencyjnej, ponieważ jest to zdecydowanie tańsze - dodał Marek Papierniak. Kosztuje to około 3 – 5 tysięcy zł (koszty wizualizacji – dotyczy tylko tych podmiotów, które już prowadzą lokale). Przystąpienie do sieci na zasadach franchisingu jest droższe – samo wyposażenie gastronomii kosztuje około 12 tysięcy złotych, pakiet reklamowo-graficzny ( reklamy menuboardy) – 8,2 tysięcy złotych, do tego dochodzą jeszcze ewentualne koszty adaptacji lokalu. Firma nie pobiera żadnej opłaty wstępnej. Firma MrHamburger ma także hurtownie gastronomiczne i produkuje m.in. sos do hamburgerów pod nazwą handlową MrHamburger.
Więcej: Nowości Gastronomiczne, marzec 2003, nr 1 – 3, str. 22Wyróżnione franczyzy
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Nest Bank
Placówki bankowe
Żabka
Sklepy typu convenience
Santander
Placówki bankowe
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
So Coffee
Kawiarnie
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Dobra decyzja
Sabina Pruski pracowała w pizzerii Tibesti2go kiedy pojawiła się oferta objęcia lokalu we franczyzę. Skorzystała z niej.
Subskrybuj magazyn pomysłów na biznes
Rozważasz otwarcie firmy? Zrób sobie prezent na święta i zasubskrybuj magazyn "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się...
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...

