Kurier BTL robi obrót

Idzie nowe
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Marce Kurier BTL przybywa zarówno klientów, jak i franczyzobiorców.

– Co miesiąc dołącza do nas około dziesięciu punktów paczkowych. W sumie w sieci działa ich już prawie 300 – mówi Ireneusz Koniecko, prezes Kurier BTL Franczyza.

Firmie nie brakuje też jednak wyzwań. Przewoźnicy podnoszą ceny i rośnie opłata paliwowa. To wpływa na ceny przesyłek, których dostarczanie opiera się przecież o transport. Znacząco wzrosły też koszty zatrudnienia pracowników.

– Pomimo tego staramy się nie podnosić stawek i nadrabiać niższe marże obrotem. Nie chcemy, żeby nasi klienci odchodzili od wysyłania paczek punktem kurierskim i szukali alternatyw ze względu na wysokie ceny – mówi Ireneusz Koniecko.

Dodaje, że klienci wciąż chętnie korzystają z punktów paczkowych, ponieważ w przeciwieństwie do paczkomatów skupiają one wszystkich kurierów a dodatkowo pracownicy pomogą odpowiednio zapakować i zabezpieczyć paczkę.

– Takie punkty są dobrym rozwiązaniem dla osób, dla których wciąż ważny jest czynnik ludzki. Nasi pracownicy doradzą i pomogą odpowiednio nadać każdą przesyłkę – mówi Ireneusz Koniecko.

Jednak konkurencja na rynku kurierskim jest coraz większa. Na szczęście liczba przesyłek też dynamicznie rośnie.

– Wysyłamy coraz więcej i  już niemal wszystko. Wciąż taniej jest nadać przesyłkę kurierem niż wieźć cokolwiek samodzielnie – mówi Ireneusz Koniecko.

Sieć BTL stale pracuje też nad nowymi rozwiązaniami. Niedawno firma połączyła się z grupą LEW, oferującą rozwiązania terminalowe.

– Dzięki temu  klient przychodząc do naszego punktu może zapłacić wszystkie rachunki – podkreśla Ireneusz Koniecko.

Pomocny partner

Aby nawiązać współpracę z Kurierem BTL Franczyza wystarczy mieć lokal, komputer z dostęp do internetu, wagę, drukarkę i miarkę. Nie ma żadnej opłaty za przystąpienie do sieci. Franczyzobiorcy płacą miesięczny abonament w wysokości 500 zł.

Trzy lata temu na współpracę  z Kurierem BTL zdecydowała się Anna Kobyłecka. Prowadzi ona swój punkt w Lipnie.

– Przekonały mnie do tego zakupy online. Sama dużo zamawiam przez internet, podobnie moi znajomi – mówi Anna Kobyłecka.

To jej pierwszy biznes. Wcześniej zajmowała się wychowywaniem dzieci. Ze współpracy z BTL jest bardzo zadowolona.

– Franczyzodawca jest pomocny. Sporym wyzwaniem jest pozyskanie klientów, ale tu też pomogła firma BTL, robiąc szkolenia z marketingu – mówi Anna Kobyłecka.

Jej zdaniem branża kurierska rozwija się i będzie się rozwijać. W jej punkcie liczba przesyłek cały czas rośnie.

– Szkolenia, które oferuje firma, pozwalają uzyskać niezbędną wiedzę do prowadzenia tego typu działalności. Mam pomoc na każdym kroku, od momentu założenia działalności do teraz. Zawsze mogę zadzwonić po radę – podkreśla Anna Kobyłecka.

Dodaje, że chce dalej rozwijać biznes. Do pracy szuka kolejnego już pracownika, a do tego planuje zakup auta, co umożliwi jej odbieranie przesyłek od klientów.

WIZYTÓWKA SIECI KURIER BTL FRANCZYZA

Sieć oferująca usługi kurierskie

  • 300 punktów
  • Brak opłat za przystąpienie do sieci
  • Miesięczny abonament w wysokości 500 zł

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €