Biznes poukładany

DDD Dobre Dla Domu chce rozwinąć sieć. Minimalna kwota inwestycji to 65 tys. zł.
DDD Dobre Dla Domu działa na rynku od kilkunastu lat. Jest franczyzową siecią wyspecjalizowaną w segmencie podłóg, drzwi i akcesoriów ze średniej oraz wyższej półki cenowej. Obecnie w sieci tej firmy funkcjonuje 30 salonów sprzedaży. Minimalna wielkość miasta, w którym może powstać sklep DDD Dobre Dla Domu to 20 tys. mieszkańców.
Paweł Soroka, dyrektor działu wsparcia sprzedaży mówi, że rynek branży wyposażenia wnętrz zmienia swoją specyfikę. – Widzimy wyraźnie zwiększoną liczbę klientów na produkty premium i zmniejszoną na tzw. produkty pierwszocenowe. W najbliższych miesiącach spodziewamy się również wzrostu liczby tzw. klientów remontowych. Zakładamy, że w ciągu kilku miesięcy powinna również ożywić się grupa wykańczających nowe mieszkania.
Na otwarcie salonu DDD przyszły franczyzobiorca musi przeznaczyć 65-100 tys. zł. Kwota inwestycji będzie uzależniona od wielkości lokalu (koszty ekspozycji i zatowarowania). Pierwsze zatowarowanie i ekspozycja drzwi to wydatek 50-60 tys. zł.
– Zatowarowanie sklepów naszych franczyzobiorców realizujemy w oparciu o analizy danych sprzedażowych z analogicznych lokalizacji w całej Polsce – dodaje Soroka. – Na tej podstawie rekomendujemy franczyzobiorcom konkretne modele podłóg i drzwi, które z dużym prawdopodobieństwem trafią w gusta klientów w ich lokalizacjach.
Wsparcie dla franczyzobiorcy
Przyszły franczyzobiorca firmy może liczyć na wsparcie na każdym etapie uruchamiania salonu oraz już w trakcie współpracy. Firma pomaga wybrać najlepszą lokalizację dla działalności partnera. Przygotowuje też kompleksowy projekt architektury wnętrza i wyposażenia salonu. Franczyzodawca pokrywa całość kosztów aranżacji lokalu. Przedstawiciel DDD Dobre Dla Domu wraz z franczyzobiorcą koordynuje cały proces otwarcia na miejscu, aby zadbać o każdy szczegół. Partner DDD może również liczyć na wsparcie centrali w przygotowaniu i realizacji skutecznej kampanii marketingowej otwarcia sklepu. Firma partycypuje także w kosztach kampanii. W ramach wsparcia biznesowego DDD Dobre Dla Domu oferuje warunki handlowe wynegocjowane bezpośrednio z producentami oraz szeroką ofertę produktów na wyłączność dla sieci DDD. Dzięki programom szkoleń, franczyzobiorcy pozyskują kompetencje z zakresu sprzedaży, handlu, informacji o produktach. Firma certyfikuje również montażystów pracujących dla partnerów DDD. Rentowności biznesu franczyzobiorca pilnuje przy pomocy narzędzi analitycznych oraz wewnętrznej platformy wymiany wiedzy i doświadczeń.
Według szacunków firmy już w 3-4 miesiącu od otwarcia sklep powinien zacząć zarabiać – oczywiście przy zaangażowaniu partnera w pozyskiwanie klientów oraz działaniach zgodnych ze standardami. Najlepsze sklepy DDD osiągają zwrot z inwestycji już po pierwszym roku swojej działalności.
WIZYTÓWKA DDD DOBRE DLA DOMU
Sieć sklepów z artykułami wyposażenia wnętrz.
- Lokalizacje: miasta powyżej 20 tys. mieszkańców
- Minimalna kwota inwestycji: 65-100 tys. zł
- Pierwsze zatowarowanie: 50-60 tys. zł
ZOBACZ W KATALOGU
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Willisch
Lodziarnie

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Alior Bank Partner
Placówki bankowe
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej