Agenci ubezpieczeniowi ciągną do sieci

Rynek ubezpieczeniowy coraz bardziej się konsoliduje. Do sieci CUK Ubezpieczenia w ubiegłym roku dołączyło 750 partnerów.
Jak zauważa Julita Dobiech, dyrektor ds. rozwoju sieci sprzedaży w CUK Ubezpieczenia, wysoka konkurencyjność rynku, coraz więcej regulacji i konieczność dostępu do drogiej technologii powodują, że agentom ubezpieczeniowym coraz trudniej jest działać samodzielnie.
– Konsolidacja rynku pośredników i migracja agentów w stronę dużych multiagencji jest naturalnym procesem – uważa Julita Dobiech. – Profesjonalizację rynku wymuszają również zmieniające się zachowania klientów. Cenią oni sobie swobodę wyboru i możliwość porównywania i fachowego doradztwa.
CUK zaprasza do sieci
Z CUK Ubezpieczenia współpracuje już ponad 3 tys. agentów. W ubiegłym roku do sieci dołączyło 750 partnerów. Mogą oni wybierać z kilku form współpracy – decydują, czy chcą otworzyć placówkę franczyzową, punkt partnerski czy działać jako agenci CUK lub niezależni doradcy.
– W ubiegłym roku otwieraliśmy średnio jeden nowy punkt brandowany tygodniowo. Dziś działa ich w sumie ponad 500 – dodaje Julita Dobiech.
Przed każdym otwarciem partner może liczyć na ekspercki audyt pod kątem lokalizacji, przepływu klientów oraz potencjału sprzedażowego. Ma zapewnioną kompleksową pomoc w przygotowaniu, wystroju oraz oznakowaniu placówki.
– W departamencie marketingu CUK mamy osobny dział, zajmujący się aranżacją i wystrojem lokalu oraz przygotowaniem strategii marketingowej. Placówki mają zapewnione działania internetowe, które gwarantują, że klienci je znajdą i do nich dotrą. Biorą też udział w działaniach promocyjnych w skali lokalnej i krajowej – informuje Andrzej Dądela, dyrektor ds. rozwoju sieci sprzedaży w CUK Ubezpieczenia
Niezależnie od stopnia posiadanej przez partnera wiedzy z zakresu ubezpieczeń (doświadczenie w branży nie jest wymagane), CUK zapewnia mu pełen proces wdrożenia oraz szkoleń.
– Autorski system pozwala na kompleksowe przygotowanie do sprzedaży nawet w 14 dni – zapewnia Artur Turoczy, dyrektor ds. rozwoju sieci sprzedaży w CUK Ubezpieczenia. – Wiedza produktowa i obsługowa to bardzo cenny atrybut współpracy z CUK. Franczyzobiorcy biorą udział w programach szkoleniowych przez cały okres współpracy. Mogą również liczyć na wsparcie w sprzedaży produktów biznesowych, życiowych oraz rolniczych.
Szkolenia dotyczą też m.in. tematyki budowania marki osobistej oraz wykorzystywania social mediów w sprzedaży.
Zarobki z prowizji
Franczyzobiorca CUK Ubezpieczenia otrzymuje wyłączność terytorialną na konkretnym obszarze. Na starcie inwestycji musi wyłożyć 16 tys. zł.
– Warto jednak zauważyć, że w ramach kontraktu wyposażamy i oznakowujemy placówkę – dodaje Artur Turoczy. – Benefity czekają również na otwierających kolejne punkty. W tym przypadku oznakowanie lokalu i jego wyposażenie jest gratis, a działania marketingowe i wynajęcie lokalu są finansowane w 50 proc.
Każda nowa placówka franczyzowa lub punkt partnerski może liczyć na wsparcie od 20 do 40 tys. zł w ramach programu Pas Startowy.
Podstawowym źródłem dochodów franczyzobiorców jest oczywiście sprzedaż polis.
– Nie narzucamy planów sprzedażowych i oferujemy bardzo atrakcyjne warunki prowizyjne oraz bonusy kwartalne za rozwój portfela ubezpieczeń – podkreśla Artur Turoczy. – Stworzyliśmy unikatowy na rynku program „3% 5% 8%”, który zapewnia dodatkowe prowizje za sprzedaż produktów komunikacyjnych, życiowych i majątkowych.
Franczyzobiorcy mają pełen dostęp do oferty ubezpieczeniowej i rozwiązań technologicznych.
– Dzięki naszemu modelowi sprzedaży wielokanałowej omniCUK agenci otrzymują prowizję bez względu na wybrany przez klienta kanał zakupu lub wznowienia polisy – dodaje Artur Turoczy.
CUK zapewnia, że najlepsi partnerzy generują przychody na poziomie ponad 120 tys. zł miesięczne, a średnia wartość dla całej grupy CUK wynosi około 25 tys. zł miesięcznie. To odpowiednio o 20 i 25 proc. więcej niż rok wcześniej.
WIZYTÓWKA CUK UBEZPIECZENIA
Sieć multiagencji ubezpieczeniowych.
- ponad 3 tys. agentów
- kwota inwestycji 16 tys. zł
See in catalogue

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
News

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...