Camille Albane na Targach On-line
Gościem Targów On-line był Wiesław Flis z sieci Camille Albane.
Redakcja: Czy CA odczuwa skutki recesji?
Wiesław Flis: Recesja na rynku jest zauważalna. Uważam, że jedyną skuteczna metodą przeciwstawieniu się jej jest świadczenie usług w odpowiednim czyli wysokim standardzie w cenie akceptowanej przez klientów.
Aa: Jak oceniacie Laurenta? Czy są poważną konkurencją?
Wiesław Flis: Każde salony fryzjerskie są naszą konkurencją, w tym również Laurent. Oceny poszczególnych salonów dokonują klientki poporzez swoje wizyty.
Radek: Czy te salony, które planujecie otworzyć to franchising, czy to będą Wasze firmy?
Wiesław Flis: Wszystkie salony, które otwieramy to licencja franchisingowa.
linek: Na rynku jest sporo ofert franchisingowych na poziomie 200 tys. zł. Czy mógłby Pan przytoczyć jakiś koronny argument, że właśnie najlepiej z nich wybrać ofertę CA?
Wiesław Flis: Franchisodawcę należy oceniać na podstawie faktycznie zrealizowanych usług w stosunku do franchisobiorców, przede wszystkim w zakresie szkoleń oraz promocji ogólnopolskiej. Proszę o porównanie w tym aspekcie naszej firmy z innymi ofertami.
franek: Jaką powierzchnią musi dysponować franchisobiorca by móc otworzyć salon Camille Albane?
Wiesław Flis: Wszystko zależy od asortymentu świadczonych usług. Licencja Camille Albane obejmuje:
1/ Usługi fryzjerskie także przedłużanie i zagęszczanie włosów
2/ Makijaż z wykorzystaniem produktów Camille Albane
3/ Sprzedaż produktów do pielęgnacji i stylizacji włosów
4/ Manicure i pedicure
5/ Usługi kosmetyczne
Przy pełnej ofercie należy rozpatrywać lokalizację w granicach min. 70 - 90 metrów kw.Posiadamy salony o powierzchni 55 mkw. oraz 200 mkw.
linek: Jak wygląda codzienna współpraca biorcy licencji z dawcą? W tygodniu ile razy potrzebny jest kontakt? Czy przesyłam Wam jakieś raporty: dzienne, tygodniowe albo miesięczne?
Wiesław Flis: Tak, należy przesyłać raporty miesięczne organizowane są również spotkania z franchisobiorcami.
spinka: Czy firma sprawuje nadzór nad jakością świadczonych usług poszczególnych punktów franchisingowych?
Wiesław Flis: Tak, realizowane jest to poprzez system szkoleń w zakresie nowych trendów Camille Albane wiosna-lato, jesień-zima oraz weryfikacji umiejętności fryzjerów dokonywanych przez trenerów w salonach Camille Albane.
Radek: Czy pomagacie wybrać lokalizację?
Wiesław Flis: Oczywiście, każdą lokalizację akceptujemy. Również proponujemy lokalizację na terenie Polski.
Radek: Czy sprzedaliście już wszystkie licencje na salony w Warszawie, które planujecie otworzyć w najbliższym czasie?
Wiesław Flis: Nie, prowadzimy rozmowy z osobami zainteresowanymi. Prosimy o kontakt: CA@franchising.pl.
spinka: W jaki sposób wyszukiwany jest personel? Czy firma Camille Albane pomaga franchisobiorcy znaleźć odpowiedniej jakości fryzjerów?
Wiesław Flis: Personel poszukiwany jest poprzez ogłoszenia prasowe, szkoły fryzjerskie. Centrala Camille Albane pomaga franchisobiorcom na wszystkich etapach naboru personelu, tj:
1/ Rozmowy kwalifikacyjne
2/ Eliminacje w zakresie umiejętności fryzjerskich
3/ Szkolenia podstawowe w zakresie technik Camille Albane
Patrycja: Czy oprócz fryzjerów zatrudniacie również kosmetyczkę i makijażystę?
Wiesław Flis: Oferta Camille Albane obejmuje również usługi makijażu, kosmetyczne, manicure i pedicure.Poszczególne elementy oferty są sukcesywnie wprowadzane w salonach na terenie Polski.
Patrycja: Czy jest to fajna praca, dająca satysfakcję? Czy poleca Pan kupno licencji i prowadzenie salonu?
Wiesław Flis: Zdecydowanie polecam, jest to na pewno przyjemny i ciekawy biznes związany z modą i urodą, a to dla każdej kobiety jest to ważne i interesujące.
Patrycja: Czy prowadziecie szkolenia również w zakresie usług kosmetycznych?
Wiesław Flis: Usługi kosmetyczne zamierzamy wprowadzić w drugim/ trzecim kwartale br., oczywiście przed wprowadzeniem będziemy organizowali szkolenia podstawowe w zakresie usług kosmetycznych.
Sonia: Skąd nazwa Camille Albane? I co ma wspólnego z Jacques Dessange?
Wiesław Flis: Salony Camille Albane działaja w ramach grupy Jacques Dessange. Pan Jacques Dessange w 1996 roku stworzył markę Camille Albane opierając ją i jej nazwę na stylistce pani Camille Albane. Szczegóły na stronie franchising.pl
Redakcja: Nasze spotkanie dobiega końca. Prosimy o zadawanie ostatnich pytań.
Radek: W jaki sposób można się z Panem kontaktować?
Wiesław Flis: Proszę o kontakt mailowy CA@franchising.pl. Nasi przedstawiciele po podaniu namiarów skontaktują się z zainteresowanymi. Zachęcamy do obejrzenia prezentacji na stronie głównej portalu franchising.pl
Wiesław Flis: Dziękuję wszystkim za zadane pytania. Zapraszam do odwiedzenia naszej prezentacji na stronie głównej portalu.
Wyróżnione franczyzy
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Żabka
Sklepy typu convenience
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Nest Bank
Placówki bankowe
Santander
Placówki bankowe
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
So Coffee
Kawiarnie
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Dobra decyzja
Sabina Pruski pracowała w pizzerii Tibesti2go kiedy pojawiła się oferta objęcia lokalu we franczyzę. Skorzystała z niej.
Subskrybuj magazyn pomysłów na biznes
Rozważasz otwarcie firmy? Zrób sobie prezent na święta i zasubskrybuj magazyn "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się...
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...


