Najbardziej atrakcyjny Kraków i Warszawa

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42
Prawo i Gospodarka poinformowało, że Global Hotels DGP przewiduje szybki rozwój bazy hotelowej w Polsce. Global Hotels DGP jest to spółka inwestycyjna i zarządzająca hotelami Holiday Inn. na mocy umowy franchisingowej, zawartej z właścicielem marki, którym jest największa na świecie firma hotelarska Bass Hotels and Resorts Inc. Za cztery lata polską sieć ma stanowić 14 hoteli. Dwa z nich są już czynne w Gdańsku i Wrocławiu. Trzeci w Krakowie powinien być gotowy w wakacje. Za najbardziej atrakcyjne rynki dla rozwoju bazy hotelarskiej Global Hotels uznaje Kraków, Warszawę, Wrocław i w dalszej kolejności Poznań i Gdańsk. Dlatego też obok hoteli o podwyższonym standarcie przewidywane jest wybudowanie lub podpisanie umów o zarządzaniu hoteli sieci Express by Holiday Inn. Te obiekty klasy turystycznej położone będą poza centrum miast, a pozyskanie jednego łóżka ma kosztować ok. 50 tys. dolarów.

Prezes zarządu Global Hotels DGP SA Marceli Król nie chciał podać gazecie precyzyjnych kwot, jakie spółka zamierza przeznaczyć w rozwój projektów hotelarskich w Polsce. Powiedział jedynie, że obserwowany wzrost polskiego rynku usług turystycznych dobrze rokuje poczynionym i planowanym inwestycjom. Prezes Exbud Leszek Walczyk uważa, że współpraca z Global Hotels, która zaowocowała podpisaniem umowy budowy i wyposażenia hotelu Holiday Inn w Krakowie pod klucz jest pierwszą z serii wspólnych projektów.

Więcej: Wojciech Żurawski, Prawo i Gospodarka, 17-19 lutego 2001

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €