Angielski potrzebny od zaraz

Bez stałych opłat
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Szkół językowych w Polsce nie brakuje. W każdym mieście jest ich kilka albo nawet kilkanaście, a do tego działają bezpłatne aplikacje do nauki języków oraz lektorzy. Jednocześnie jednak zapotrzebowanie na naukę angielskiego rośnie.

Potrzeby rosną

 – Angielski zawsze był potrzebny, ale nigdy tak bardzo jak teraz. Publikowane raporty w branży szkół językowych pokazują z roku na rok tendencję wzrostową. Cały świat bardzo otworzył się na współpracę międzynarodową, przez co jeszcze bardziej wzrosła potrzeba znajomości języków obcych w firmach, które chcą nawiązywać zagraniczne relacje biznesowe – mówi Anna Urbańska, wiceprezeska Instytutu Colina Rose Sp. z o.o. właściciela marki SzybkiAngielskiTM.

Ponadto, jej zdaniem, sami pracownicy poszukują możliwości rozwoju kariery za granicą, do czego niezbędna jest umiejętność sprawnej i swobodnej komunikacji w języku angielskim.

– Zapotrzebowanie na naukę języka angielskiego jest nadal duże, jednak jest to branża, w której występuje duża konkurencja – przyznaje Edyta Popowicz, właścicielka szkoły Masterschool, autoryzowanego partnera marki SzybkiAngielskiTM w Rzeszowie, Tarnowie i Mielcu.

Ułatwieniem dla niej jest możliwość wyróżnienia się nowoczesną metodą, która wykorzystuje najnowszą wiedzę o mózgu i szybkim uczeniu się. Kiedy Edyta Popowicz dowiedziała się o metodzie Colina Rose, miała już za sobą 10 lat prowadzenia szkoły językowej, która oferowała jedynie kursy oparte na tradycyjnej metodzie uczenia.

– Podjęcie współpracy z Instytutem Colina Rose pomogło mi wyróżnić się na rynku lokalnym zupełnie innym podejściem do nauki języka angielskiego. Szybko pojawili się klienci zainteresowani nowoczesnym kursem, nastawionym na komunikację – wspomina Edyta Popowicz.

Dodaje, że dla niektórych problemem może być fakt, że kursy Szybki Angielski to gotowy system, który powinien być stosowany bez większych modyfikacji.

– Ja postrzegam to jako ułatwienie oraz gwarancję wysokiej jakości zajęć i kursu. Plusem jest z pewnością fakt, że SzybkiAngielskiTM to dzisiaj rozpoznawalna marka, która budzi zaufanie i przyciąga klientów. Wyróżnia się między innymi tym, że oferuje kursy, które zupełnie nie przypominają tradycyjnego sposobu nauki jaki znamy ze szkoły. Nasi dorośli kursanci bardzo to doceniają – uważa Edyta Popowicz.

Cenne wsparcie

 Bardzo ceni ona sobie także wsparcie, które dostaje od Instytutu Colina Rose.  

– Mam know-how zarówno w zakresie metodyki, jak i marketingu i zarządzania. Niezwykle pomocna jest możliwość korzystania ze szkoleń dla pracowników. Instytut wypracowuje i testuje metody i procesy a następnie dzieli się ze szkołami partnerskimi tym, co przyniosło pozytywne efekty. To wszystko sprawia, że mam poczucie, że marka stale się rozwija, a wraz z nią moja firma – mówi Edyta Popowicz.

Opłata wstępna za przystąpienie szkoły do systemu franczyzowego SzybkiAngielskiTM wynosi łącznie 25 tys. zł plus 3680 zł VAT. Z tej kwoty 6 tys. zł brutto jest przeznaczone na sfinansowanie kampanii reklamowej nowej szkoły w internecie w początkowym okresie jej działalności.

– Ponadto, udzielamy szkole 100 proc. rabatu na prowizję od pierwszych dziesięciu sprzedanych kursów, czyli łącznie 10 tys. zł, o ile zostaną one sprzedane w okresie do czterech miesięcy od otwarcia placówki – mówi Anna Urbańska.

Zyski można osiągnąć już w pierwszym roku działalności.

– Sukces jest wprost proporcjonalny do zaangażowania w biznes, szkoła językowa nie poprowadzi się sama. Sprzedaż w naszych najlepszych szkołach utrzymuje się na poziomie 1-1,5 kursu na tysiąc mieszkańców rocznie – mówi Anna Urbańska.

Franczyzobiorcy nie ponoszą żadnych stałych, ryczałtowych opłat z tytułu przynależności do sieci. Rozliczają się z franczyzodawcą tylko w oparciu o sprzedaż. Opłata z tytułu sprzedanego kursu obejmuje podręczniki, loginy do platformy e-learningowej, obsługę bieżącą, a także pełen pakiet szkoleń sprzedażowych, marketingowych oraz trenerskich.

Obecnie firma ma jedną placówkę własną w Warszawie i 30 franczyzowych. W ubiegłym roku otworzyła dwie nowe szkoły w Poznaniu i Zabrzu.

 

WIZYTÓWKA SIECI SZYBKIANGIELSKI.PL

Sieć szkół języka angielskiego.

  • liczba placówek – 1 własna i 30 franczyzowych
  • kwota inwestycji – 25 tys.  plus 3680 zł VAT

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €