Zarabiamy na nalewanych perfumach

Perfumy Refan mogą być świetną propozycją poszerzenia oferty dla sklepów z różnym asortymentem.
Perfumerie Refan specjalizują się rozlewanych perfumach. Marka ma w ofercie w sumie ok. 200 zapachów. Klienci kupują je we flakonikach, których pojemność zaczyna się już od 12 mililitrów.
– Nasze perfumy są odpowiednikami zapachów znanych marek. Mają równie dobrą jakość, a są wielokrotnie tańsze. W czasach, gdy wiele osób szuka oszczędności, nasza oferta jest tym bardziej atrakcyjna dla klientów – podkreśla Jarosław Wójcicki, regionalny kierownik ds. sprzedaży Refan Polska.
Możliwości współpracy
Refan ma obecnie ok. 130 punktów, wszystkie działają na zasadzie franczyzy. Franczyzodawca dopuszcza, aby w perfumeriach działających pod jego logo licencjobiorcy sprzedawali też inny asortyment, np. biżuterię czy galanterię skórzaną. Nie mogą to być tylko produkty bezpośrednio konkurencyjne, czyli inne perfumy nalewane. W galeriach perfumerie Refan działają jako wyspy handlowe, a w lokalizacjach przyulicznych w formacie sklepów stacjonarnych.
Marka chętnie nawiązuje też współpracę ze punktami z pokrewnych lub innych branż, umożliwiając im poszerzenie oferty o nalewane perfumy. Mogą to być np. sklepy z odzieżą, kosmetykami, jubilerskie, a nawet salony kosmetyczne.
– Wystarczy, że właściciel wygospodaruje kilka półek, albo my wstawimy mu regał na nasze perfumy – tłumaczy Jarosław Wójcicki. – To świetna okazja na wykorzystanie miejsca, które np. do tej pory pozostawało niezagospodarowane.
W takim przypadku na inwestycję wystarczy już 9,5 tys. zł netto. Ta kwota przeznaczana jest m.in. na perfumy, butelki, amfory, sprzęt do nalewania, testery, opakowania.
– Zwrot z inwestycji może w tym przypadku nastąpić już po 2-4 miesiącach – dodaje Jarosław Wójcicki.
W przypadku wyspy handlowej czy otwierania pełnowymiarowej perfumerii inwestycja natomiast jest kalkulowana indywidualnie.
Spotkanie informacyjne
Franczyzobiorcy mogą wybrać pakiet zapachów do sprzedaży. Franczyzodawca rekomenduje, aby było to minimum 40 zapachów, które można uzupełniać w miarę zainteresowania klientów.
– Zawsze przed nawiązaniem współpracy spotykamy się z osobą, która jest zainteresowana naszą franczyzą i dokładnie przedstawiamy zasady tego biznesu – podkreśla Jarosław Wójcicki. – Dajemy próbki naszych perfum, robimy kalkulację przychodów i kosztów. I to na podstawie realnych danych, uzyskanych od kandydata na franczyzobiorcę, czyli np. czynszów obowiązujących w galerii, w której chce otworzyć perfumerię. I zawsze takie spotkanie odbywa się osobiście.
WIZYTÓWKA MARKI REFAN
Sieć perfumerii z rozlewanymi perfumami
- ok. 130 punktów
- min. inwestycja 9,5 tys. zł netto
- czas zwrotu 2-4 miesiące
ZOBACZ W KATALOGU
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Willisch
Lodziarnie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Alior Bank Partner
Placówki bankowe
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej