Licencja na kebab

Po turecku
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Wojtex to franczyzodawca kilku marek gastronomicznych, m.in. pizzerii Biesiadowo, Amori Pomodori czy Speedy Romano. W portfolio ma też pączkarnie Pączki Mamy czy takie koncepty jak Western Chicken i Western Tortilla. Teraz wchodzi na rynek z propozycją lokali serwujących kebab.

– Kebab zajmuje miejsce na podium wśród najczęściej zamawianych dań w kategorii fast food – wyjaśnia Wojciech Goduński, właściciel firmy Wojtex. – W odpowiedzi na trendy oraz potrzeby klientów stworzyliśmy więc nowy koncept. Kebab Yum Yum wzbudza ogromne zainteresowanie wśród potencjalnych franczyzobiorców. Sprawiają to m.in. niskie koszty inwestycji oraz najwyższa jakość produktu. Tworząc markę postawiliśmy na orientalny klimat wnętrz lokali, a także tradycyjną, ręczną metodę tworzenia menu. Nasz kebab jest robiony według tradycyjnej tureckiej receptury.

Mobilnie lub stacjonarnie

Jak zapewnia franczyzodawca, koncept ma szansę sprawdzić się i w mniejszych miejscowościach, i w dużych miastach. Zalecane lokalizacje to osiedla mieszkaniowe, miasteczka studenckie, deptaki, centra miast.

– Podstawą jest dobre usytuowanie punktu względem ciągów komunikacyjnych – podkreśla Wojciech Goduński. – Przedsiębiorca, który podpisze z nami umowę może liczyć na wsparcie naszych specjalistów w zakresie wyboru lokalizacji. Analizujemy potencjalne lokale i wspieramy franczyzobiorcę w poszukiwaniach miejsca idealnego.

Franczyzobiorcy mają do wyboru kilka formatów lokali. Może to być mobilna przyczepa gastronomiczna, lokal z okienkiem podawczym lub lokal z miejscami siedzącymi (od 30 m2 powierzchni). W przypadku przyczepy inwestycja zaczyna się od 29,8 tys. zł. W przypadku lokali to odpowiednio od 40 i 42 tys. zł.

Franczyzodawca nie pobiera opłaty za przystąpienie do sieci. Opłata miesięczna to 800 zł, plus 1 proc. od obrotu.

Kebab przez cały rok

Franczyzodawca zapewnia pomoc oraz pełne wsparcie podczas otwarcia lokalu i prowadzenia działalności. Franczyzobiorca może liczyć na darmowe szkolenia personelu.

– Prowadzimy też własną hurtownię zaopatrzenia, dzięki czemu franczyzobiorcy otrzymują starannie wyselekcjonowane, wysokiej jakości produkty w bardzo korzystnych cenach – dodaje Wojciech Goduński.

Kebab to biznes całoroczny. Franczyzobiorcy marki Kebab Yum Yum mogą traktować tę działalność zarówno jako główne, jak i dodatkowe źródło dochodów.

– Franczyzobiorcy, którzy podpiszą z nami umowę, mają dowolność w kontekście prowadzenia biznesu – podkreśla Wojciech Goduński. – Do współpracy zapraszamy osoby zaangażowane, nie wymagamy doświadczenia w branży. Kluczową sprawą jest uczestniczenie w funkcjonowaniu lokalu oraz odpowiedzialność za prowadzenie działalności.

 

WIZYTÓWKA KEBAB YUM YUM

Franczyzowy koncept kebabowni.

  • 3 formaty lokali
  • brak opłaty wstępnej
  • miesięczna opłata franczyzowa 800 zł plus 1 proc. od obrotu
Author
Monika Wojniak-Żyłowska
dziennikarz

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €