Franczyza z niską kwotą wejścia

– Wystarczy 10 tys. zł, aby otworzyć oddział Stava – zapewnia Paweł Aksamit, prezes zarządu spółki akcyjnej Stava.
Jaka jest obecna kondycja branży dowozów?
Rynek cały czas jest bardzo dynamiczny. Coraz więcej restauratorów profesjonalizuje dowozy i przekazuje ich obsługę wyspecjalizowanym partnerom, takim jak my. Obserwujemy też niesłabnące zainteresowanie ze strony konsumentów. Cały czas rozwija się również segment dowozów zakupów.
Jak to się przekłada na rozwój waszej sieci?
Sieć Stava liczy obecnie 59 oddziałów. W tym roku podpisaliśmy już 18 umów franczyzowych. Szukamy franczyzobiorców we wszystkich miastach, liczących powyżej 40 tys. mieszkańców.
Ile pieniędzy trzeba mieć, aby otworzyć z wami biznes?
Na starcie wymagamy od kandydatów jedynie 10 tys. zł. Te pieniądze potrzebne są przede wszystkim na to, aby pokryć koszty związane z przejazdem, noclegiem, a także wyżywieniem w trakcie odbywania szkoleń oraz zakupić środki ochrony indywidualnej dla siebie i pracowników. Co ważniejsze jednak, oferujemy gwarancję zysku na piśmie. Każdy franczyzobiorca przed podpisaniem umowy otrzyma informację, jaki poziom zysku zostanie mu zagwarantowany. Jeżeli będzie prowadził oddział zgodnie z modelem Stava i bieżącymi zaleceniami, a mimo wszystko takiego zysku nie osiągnie, wyrównamy różnicę niezależnie od tego, jak duża ona będzie. Gdybyśmy jednak nie byli pewni swojego modelu biznesowego i know-how – nie oferowalibyśmy takiej gwarancji. Jesteśmy więc spokojni, że nie będą to częste sytuacje.
Na jakie wsparcie mogą liczyć franczyzobiorcy Stava?
Stava posiada środki, aby finansować start oddziału franczyzowego. Dlatego, aby otworzyć oddział, ze strony franczyzobiorcy wystarczy wspomniane 10 tys zł. My natomiast finansujemy wyposażenie oddziału. Ponadto zlikwidowaliśmy opłatę wstępną oraz wspieramy naszych partnerów w pozyskaniu leasingu.
Oprócz tego zapewniamy kompleksowe wsparcie naszej centrali w starcie każdego oddziału, szeroki wachlarz szkoleń oraz narzędzia potrzebne do prowadzenia oddziału z zyskiem – system do automatyzacji zleceń dla kurierów i optymalizacji logistyki oraz specjalne narzędzie do zarządzania finansami. Każdy franczyzobiorca może także korzystać ze stałego wsparcia zespołu centrali sieci – centralnego działu sprzedaży, indywidualnego opiekuna regionu, key account menedżera, kooordynacji i zespołu IT.
Rozmawiała Monika Wojniak-Żyłowska
WIZYTÓWKA MARKI STAVA
Firma z branży gastro-kurierskiej.
- 59 oddziałów
- min. kwota inwestycji 10 tys. zł
ZOBACZ W KATALOGU
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Willisch
Lodziarnie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej