Porządki w Telepizzy

Dokonana zmiana
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

W ubiegłym roku polska część sieci Telepizza została przejęta przez Daniela Piekarskiego i Michała Igora Piaseckiego – menedżerów przez lata związanych z Subwayem, a obecnie właścicieli spółki T-Pizza. W ich ręce trafiło 57 punktów franczyzowych i 10 lokali własnych. Teraz sieć liczy 64 restauracje na licencji i tylko jeden lokal własny. W ciągu roku przekształcono 20 punktów franczyzowych w format franczyzowy. Ale to nie wszystko. W ośmiu lokalach doszło do zmiany franczyzobiorcy.

– Systematyczny rozwój sieci to oczywiście jeden z podstawowych celów jaki sobie stawiamy. Równie ważne są dla nas najwyższe standardy działalności wszystkich powiązanych z nami podmiotów. Dotyczy to logistyki, jakości produktów i wyrobów, standardów obsługi klienta i identyfikacji wizualnej. Niestety zdarzały się i zdarzają przypadki, które wymagają zdecydowanej reakcji – tłumaczy Michał Igor Piasecki, prezes zarządu spółki T-Pizza. – Przed kilkoma dniami zakończyliśmy współpracę z franczyzobiorcą  z Warszawy, który nie stosował się do standardów i wymogów sieci – dodaje Michał Piasecki.

Jak informuje spółka chodzi, w tym przypadku, o lokal Telepizzy na obszare strefy Warszawa Ursus. Zawarto tam już umowę z nowym franczyzobiorcą. Po kilkudniowej przerwie lokal został na nowo uruchomiony na potrzebę dostaw, a po przeprowadzeniu remontu będzie on również gotowy do przyjęcia klientów z konsumpcją na miejscu ( generalnie 75 proc. sprzedaży całej sieci to realizacja dostaw pizzy zamówionych telefonicznie i online).

Spółka zawarła też już umowy z franczyzobiorcami na działalność w dwóch nowych lokalizacjach. Restauracje powstaną w Gdańsku i w Markach. W tym drugim przypadku Telepizza planuje testowo uruchomienie, na powierzchni 100 m2 dwóch konceptów w jednej restauracji.

Już wcześniej nowi właściciele zapowiadali, że chcą rozwijać różne formaty lokali: T-Ghost, T-Express czy T-Travel, które operować będą głównie w dostawie lub na wynos, a także duże restauracje z nastawienie na konsumpcję na miejscu – T-Trattoria.

 

WIZYTÓWKA TELEPIZZY

Sieć pizzerii.

  • 1 lokal własny
  • 64 lokale franczyzowe

WEZWANIE DO SPROSTOWANIA NIEPRAWDZIWYCH INFORMACJI I ZAPRZESTANIA NARUSZEŃ DÓBR OSOBISTYCH

W dniu 7 listopada 2022 roku otrzymaliśmy wezwanie od byłego franczyzobiorcy T-Pizza Sp. z o.o. o którym mowa w artykule pt: "Porządki w Telepizzy" wezwanie do opublikowania oświadczenia następującej treści:

"Nawiązując do informacji zawartych w artykule prasowym pt. "Porządki w Telepizzy" informuję, że zawierał on nieprawdziwe informacje, to jest:

- nieprawdziwą informację, że były franczyzobiorca sieci Telepizza działający na terenie warszawskiego Ursusa nie stosował się do standardów i wymogów sieci,

- nieprawdziwą informację, jakoby to niestosowanie się do standardów i wymogów sieci stanowiło podstawę zakończenia współpracy T-Pizza Sp. z o.o. z franczyzobiorcą prowadzącym działalnośc na terenie warszawskiego Ursusa".


Do opublikowanego oświadczenia postanowił ustosunkować się zarząd T-Pizza Sp. z o.o.

"W nawiązaniu do pisma Kancelarii Adwokackiej i Restrukturyzacyjnej Marta Styba z dnia 7 listopada 2022 roku, Zarząd Spółki T-pizza Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, operatora sieci Telepizza w Polsce, w pełni podtrzymuje swoje stanowisko dotyczące powodów i przyczyn rozwiązania umowy ze swoim byłym franczyzobiorcą dotyczącą lokalu na warszawskim Ursusie oraz oświadcza, iż dysponuje kompletną dokumentacją dowodzącą nieprawidłowości, które leżały u podstaw podjęcia wspomnianej decyzji”.

CEO Michał Igor Piasecki

CFO Daniel Piekarski 

Author
Monika Wojniak-Żyłowska
dziennikarz

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €