Biznes w rytmie pole dance

Pięć placówek
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Sieć Lejdis Studio działa na rynku od niemal dziesięciu lat. Zaczynała jako małe studio w Łodzi.

– Otworzyliśmy jedną z pierwszych szkół tańca pole ance w Polsce – wspomina Jarosław Tomczewski, właściciel marki Lejdis Studio.

Obecnie w szkołach marki oprócz pole dance, czyli tańca na rurze z elementami akrobatyki, można ćwiczyć również exotic dance, aerial hoop, aerial silks, bungee gym i gym stretch pro.

– Stale dodajemy coś do oferty. Stworzyliśmy również własny system szkoleń instruktorskich. Wyszkoliliśmy wielu instruktorów, którzy uczą w różnych miejscach w Polsce, nie tylko w szkołach naszej sieci – mówi Jarosław Tomczewski.

Oprócz prowadzenia zajęć, w Lejdis Studio organizowane są także warsztaty, sportowe eventy i pokazy kursantów.

W ostatnich latach sieć działa prężnie, pomimo pandemii i zawirowań gospodarczych.

– Miniony i bieżący rok to najlepszy czas zarówno dla nas jako właścicieli, jak i dla naszych franczyzobiorców. Ze względu na to, że Lejdis Studio to szkoły tańca, w czasie pandemii byliśmy zamknięci tylko przez trzy miesiące. Po otwarciu klienci do nas wrócili i pozyskaliśmy wielu nowych. Zainteresowanie naszymi usługami rośnie, ponieważ coraz więcej osób rozumie, jak ważnym elementem zdrowego życia jest uprawianie sportu – tłumaczy Jarosław Tomczewski.

Zapewnia on, że firma chce być pionierem  w dziedzinie alternatywnych form fitnessu.

– Śledzimy zagraniczne trendy, nieustannie doszkalamy naszych instruktorów, poszerzamy ofertę zajęciową i staramy się wyprzedzać konkurencję na rynku – mówi Jarosław Tomczewski.

Obecnie w sieci działają dwa własne studia w Łodzi oraz trzy franczyzowe – w Warszawie, Zgierzu i Gdyni.  

– Prowadzimy też zaawansowane rozmowy z potencjalnymi franczyzobiorcami w Krakowie oraz Wrocławiu – mówi Jarosław Tomczewski.

W tym roku Lejdis Studio chce pozyskać od dwóch do pięciu nowych franczyzobiorców.

Nowoczesność i wygoda

Lejdis Studio dużą wagę przywiązuje do tego, żeby warunki współpracy dla franczyzobiorców były nowoczesne i dogodne.

– Dlatego mamy rozbudowany dział marketingu, nowoczesny system płatności online oraz używamy aplikacji e-Fitness. Z całego naszego know-how mogą korzystać nasi franczyzobiorcy – mówi Jarosław Tomczewski.

Firma jest też producentem sprzętu sportowego, z czego na dogodnych warunkach mogą korzystać franczyzobiorcy. 

Minimalna kwota inwestycji we współpracę z Lejdis Studio to 40 tys. zł. Do tego trzeba doliczyć zakup specjalistycznego sprzętu. Koszty zależą w tym przypadku od jego liczby. Do wyboru są rurki, koła cyrkowe, szarfy, liny bungee czy też opaski kinetyczne booty killer.

– Natomiast zarobki zależą od wielu zmiennych czynników: wielkości miasta, położenia szkoły i kadry instruktorskiej, więc trudno je oszacować. Jednak zwrot inwestycji następuje najczęściej po 6-8 miesięcach współpracy – mówi Jarosław Tomczewski.

 WIZYTÓWKA LEJDIS STUDIO

  • liczba placówek – 2 własne i 3 franczyzowe
  • miesięczne opłaty – 1 tys. zł
  • kwota inwestycji – od 40 tys. zł
  • zwrot z inwestycji – 6-8 miesięcy

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €