Nowe szaty Berti
Szczecińska sieć Berti wprowadza program nowego pozycjonowania swoich sklepów. Obecnie stawia na wrażenia i doznania, jakich klienci mogą oczekiwać w sklepach tej sieci. Pierwszym krokiem jest nowatorska aranżacja o charakterze dworku szlacheckiego sklepu przy ulicy 26 Kwietnia 2 w Szczecinie.
Pierwszy supermarket Berti powstał w październiku 1996 r. w Szczecinie, jako początek realizacji idei stworzenia finansowanej przez rodzimy kapitał sieci supermarketów. Głównym celem spółki stało się zapewnienie klientom usług i towarów najwyższej jakości. Sieć Berti tworzy dzisiaj 19 sklepów zlokalizowanych na Pomorzu Zachodnim, w Wielkopolsce oraz w województwach lubuskim i kujawsko – pomorskim. Średnia powierzchnia obiektów wynosi 700 m². Wszystkie placówki spełniają standardy Unii Europejskiej, klienci mają zapewniony parking oraz podjazdy dla osób niepełnosprawnych.
W każdym supermarkecie Berti klienci mogą się zaopatrzyć w wysokiej jakości mięsa, wędliny, owoce, warzywa, nabiał oraz inne artykuły spożywcze, a także kosmetyki, chemię gospodarczą i drobne artykuły gospodarstwa domowego. Ponadto każdy sklep ma na miejscu własną piekarnię i oferuje klientom świeże i gorące pieczywo. Berti chce się odróżniać od innych obecnych na naszym rynku supermarketów spożywczych – poza najwyższą jakości obsługą i asortymentem, półką premium, obejmującą ekskluzywne towary spożywcze.
Sklep przy ulicy 26 kwietnia 2 w Szczecinie ma najdłuższą historię w sieci. W związku z tym został wytypowany do zbadania wpływu zmiany wystroju sklepu oraz rozszerzenia asortymentu na postrzeganie go przez klientów i na wzrost jego obrotów.
W dobie silnego napływu firm i trendów zachodnich, celem firmy jest podkreślenie pochodzenia naszego rodzinnego kapitału. Opierając się na wynikach badań potrzeb klientów i ich pozytywnego postrzegania polskości tej sieci, poprzez wystrój i inne elementy firma chce wzbudzić w nich uczucie przywiązania do polskiej tradycji. Wystrój o charakterze dworku szlacheckiego mają stworzyć niepowtarzalną swojską atmosferę podczas pobytu klienta w sklepie.
Zmiany wystroju obiektów sklepowych to pierwszy krok, który spółka Berti postawiła w celu zaistnienia na jednej z płaszczyzn konkurencji, jaką są pozytywne wrażenia podczas robienia zakupów. W przyszłości firma zamierza zapewnić klientowi coraz wyższą kulturę obsługi. Firma chce wykorzystać dane z programu lojalnościowego, który jest prowadzony od ponad dwóch lat. Wszystkie te działania mają sprawić, że klient będzie wracał do swojego sklepu Berti równie chętnie, jak wraca do swojego domu.
Jak widać, sieć Berti rozumie, że szansę w walce konkurencyjnej mają tylko te firmy, które potrafią odróżniać się czymś od innych i zaoferować klientom wartości unikalne i niepowtarzalne. Poza tym jest wolno, ale systematycznie powstaje grupa klientów, która nie przychodzi do sklepu po porostu, żeby kupić produkt. Jest to grupa, która oczekuje wysokiej jakości usługę, na którą składają się bardzo dobre produkty, perfekcyjna obsługa i klimat, który towarzyszy robieniu zakupów.
Więcej: Robert Szewczyk, Detal Dzisiaj, 6 lutego 2003Wyróżnione franczyzy
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Żabka
Sklepy typu convenience
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Nest Bank
Placówki bankowe
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
So Coffee
Kawiarnie
Santander
Placówki bankowe
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Dobra decyzja
Sabina Pruski pracowała w pizzerii Tibesti2go kiedy pojawiła się oferta objęcia lokalu we franczyzę. Skorzystała z niej.
Subskrybuj magazyn pomysłów na biznes
Rozważasz otwarcie firmy? Zrób sobie prezent na święta i zasubskrybuj magazyn "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się...
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...


