Otwieramy salon fryzjerski

Firma Trendy Hair Fashion rozwija się i wprowadza nowe usługi do swoich salonów. Jak zostać franczyzobiorcą tej sieci?
Niepewna sytuacja na rynku i rosnące koszty są wyzwaniem dla wielu firm z różnych branż. Zmagać się z nimi muszą także salony fryzjerskie. Babis Karampotis, który razem z żoną Anną Kulec-Karampotis prowadzi firmę działającą pod markami Tredny Hair Fashion oraz McHair Fast Styling, utrudnienia z tym związane odczuwa na co dzień.
– Rosną koszty utrzymania lokali, nieruchomości i zatrudnienia. Do tego sytuacja na rynku jest niepewna w związku z wojną w Ukrainie – mówi Babis Karampotis.
Sporym problemem na rynku jest dzisiaj zatem brak stabilizacji.
– My mamy ugruntowaną przez lata pozycję na rynku i duże doświadczenie w prowadzeniu sieci franczyzowej, dlatego, przynajmniej na razie, radzimy sobie dobrze, ale też uważnie obserwujemy rynek – mówi Babis Karampotis.
Dodaje, że klientów póki co nie brakuje. Coraz więcej ludzi korzysta z usług fryzjerskich. Zarówno kobiety, jak i mężczyźni, chcą o siebie dbać i lepiej wyglądać. Ich wymagania i oczekiwania rosną.
– Dlatego wprowadzamy nowe usługi do naszych salonów, takie jak botoks czy nanoplastia – mówi Babis Karampotis.
Zasady współpracy
Trendy Hair Fashion działa na rynku od ponad 30 lat.
– Mamy wieloletnie doświadczenie i know-how, którym dzielimy się z naszymi franczyzobiorcami – mówi Babis Karampotis.
Z każdym zainteresowanym nawiązaniem współpracy z marką, firma prowadzi indywidualne rozmowy. Otwarcie własnego salony fryzjerskiego wymaga dużego poświęcenia i zaangażowania ze strony właściciela lub menedżera.
– To nie jest biznes dla każdego – mówi Babis Karampotis.
Na start potrzeba około 80 tys. zł. Na zwrot inwestycji można liczyć w ciągu dwóch lat. Zarobki różnią się w zależności od zaangażowania. Firma nie ujawnia informacji na temat opłat miesięcznych.
Sieć Trendy Hair Fashion ma obecnie pięć placówek własnych i 60 franczyzowych. W 2021 roku otworzyły się trzy nowe salony. W tym roku w planach są dwa albo trzy kolejne.
Salony sieci Trendy Hair Fashion powstają w miastach powyżej 30 tys. mieszkańców, a sieci McHair Fast Styling w miejscowościach z liczbą mieszkańców od 10 do 30 tys.
WIZYTÓWKA TRENDY HAIR FASHION
- kwota inwestycji: 80 tys. zł
- liczba placówek: 5 własnych i 60 franczyzowych
ZOBACZ W KATALOGU

Body Evolution

DepilConcept

EMS FitFactory

Equivalenza

F45 Training

Fast Line Studio

Fit +

Fit For Face

Gentlemen Barber Shop

Haircut Express

Hati Thai

Insway Gabinety Medycyny Naturalnej, Salony Zdrowia

In.Time

Jasmine Oriental Massage & Spa

Kosmetyczne Instytuty Dr Irena Eris

Laser on the Way

Martelle Studio

Men’s World Barber & Clinic

Nail Factory

Orient Massage & Thai Organic

Perfect Look Clinic

Platinum Active EMS

Sieć Instytutów Podologii Suela

Studio Figura

Thai Bali Spa

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Xtreme KiDS

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Willisch
Lodziarnie

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej