In.Time idzie jak burza

Pierwsze studio franczyzowe in.Time otworzyło się ledwie rok temu, a w tym roku będzie ich już sześć. Co przyciąga partnerów do treningów EMS?
W ostatnich latach coraz większą popularność zdobywają treningi, opierającej się na metodzie Electrical Muscle Stimulation (EMS). To alternatywa dla konwencjonalnej siłowni. Polegają one na serii krótkich ćwiczeń z trenerem, z wykorzystaniem urządzeń, które emitują impulsy elektryczne, wspomagające pracę mięśni.
Efektywność i szybka realizacja
Moda na zdrowy styl życia i świadomość wpływu aktywności fizycznej na nasz organizm sprawiają, że popyt na tego typu usługi stale rośnie.
– Trening EMS to idealna odpowiedź na trendy w branży fitness - w szczególności odpowiada on tym, którzy cenią efektywność połączoną z szybką realizacją. Rosnące tempo życia sprawia, że coraz więcej osób nie ma czasu na kilkugodzinne treningi. Krótki, intensywny trening EMS trafi idealnie w ich potrzeby. Nasi klienci doceniają również możliwość korzystania z przestrzeni do ćwiczeń w sposób bezpieczny i bez kontaktu z innymi ćwiczącymi. W in.Time każdy trenuje sam i otrzymuje indywidualną opiekę na każdej sesji – mówi Kacper Orłowski, właściciel konceptu in.Time.
Pierwsze studio franczyzowe pod marką in.Time ruszyło w kwietniu 2021 r. w Bolechowicach. Już w pierwszych tygodniach działania zyskało sporo klientów. Niespełna rok później ten sam partner otworzyło drugie studio w Wieliczce.
– Kolejne miesiące przyniosły natomiast duże zainteresowanie naszym modelem biznesowym i podpisanie umów franczyzowych na kolejne lokalizacje. Pozyskaliśmy także franczyzobiorcę planującego otworzyć studia in.Time w wielu miastach w Polsce – informuje Kacper Orłowski.
Bieżący rok zaczął się dla firmy intensywnie. W pierwszym półroczu zaplanowane jest otwarcie dwóch studiów własnych w Warszawie oraz czterech franczyzowych – w Wieliczce, w Tarnowie oraz dwóch we Wrocławiu.
– W kolejnych miesiącach będziemy chcieli skupić się na pozyskiwaniu nowych partnerów franczyzowych i utrzymaniu dynamiki rozwoju na wysokim poziomie. Biorąc pod uwagę duży potencjał treningu EMS jesteśmy przekonani, że to dopiero początek ekspansji marki in.Time – zapewnia Kacper Orłowski.
Dwie opcje współpracy
Franczyzodawca przekazuje partnerom kompletną i sprawdzoną koncepcję prowadzenia studio, dzięki czemu franczyzobiorcy są wyposażeni we wszelkie narzędzia umożliwiające skuteczne zarządzanie na każdej płaszczyźnie działalności.
– Zależy nam przede wszystkim na pozyskiwaniu franczyzobiorców, których celem jest zaangażowanie w rozwój studia i sieci in.Time. Chcemy świadczyć usługi na najwyższym poziomie, dlatego oczekujemy aktywnego prowadzenia biznesu i współpracy pozwalającej na bieżąco reagować na potrzeby rynku – mówi Kacper Orłowski.
Możliwości współpracy są dwie. Pierwsza to jednostanowiskowe studio o powierzchni ok. 40-50 m2. To oferta skierowana jest przede wszystkim do mniejszych miast, a kwota inwestycji zaczyna się od 90 tys. zł. Drugi wariant to studio dwustanowiskowe, które najlepiej sprawdzi się w większych miastach, w lokalach o powierzchni 70-80 m2. W tym wypadku szacowny koszt inwestycji oscyluje w granicach 210 - 230 tys. zł. Zwrot inwestycji następuje po 18-24 miesiącach (w zależności od tego, w jakim okresie studio rozpoczyna swoją działalność). Suma miesięcznych opłat to 7,9 proc. wielkości sprzedaży. Składają się na to dwie opłaty: franczyzowa i marketingowa. W tym roku sieć in.Time będzie liczyła co najmniej 7 studiów własnych i 6 studiów franczyzowych.
WIZYTÓWKA IN.TIME
Sieć studiów treningu EMS.
- Liczba placówek – w tym roku 7 salonów własnych i 6 franczyzowych
- inwestycja – od 90 do 230 tys. zł
- opłata miesięczna – 7,9 proc. wielkości sprzedaży
ZOBACZ W KATALOGU
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Willisch
Lodziarnie
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej