Łatwiej wystartować z kulturą

Od małego
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Cool-Turalny Maluch oferuje zajęcia z savoir vivre i etykiety dla dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym.

– Mimo utrudnień spowodowanych pandemią, nauczyliśmy się trochę funkcjonować w tych trudnych warunkach. Dostosowaliśmy pomoce naukowe, powstały Kulturalne Teczki i nagrania video, które pomagały realizować warsztaty również w formie zdalnej – mówi Dagmara Łuczka, franczyzodawczyni Cool-Turalnego Malucha. - Mam nadzieję, że w tym roku wszystko wróci do normy, a Cool-Turalny Maluch zawita do innych, poza Trójmiastem i Krakowem, miast w Polsce.


Ulgi w opłatach


Zanim potencjalny partner podejmie decyzję o nawiązaniu współpracy, franczyzodawczyni Cool-Turlnego Malucha proponuje mu wspólne przetestowanie rynku. Dzięki temu wie on, jakie są perspektywy rozwoju projektu w danym mieście czy regionie.


– W obecnej sytuacji uważam, że jest to jedyne uczciwe podejście, dzięki czemu zarówno ja będę spokojna, że franczyzobiorca będzie miał klientów, jak i sama zainteresowana osoba sprawdzi na co może liczyć na początek. W efekcie decyzję podejmuje na postawie konkretnych faktów, a nie przypuszczeń – wyjaśnia Dagmara Łuczka.


Aby ułatwić start franczyzobiorcom, wprowadziła ona także wydłużony czas zwolniony z opłaty franczyzowej. Dopiero po sześciu miesiącach pojawiają się pierwsze opłaty związane z prowadzeniem franczyzy. Od startu do szóstego miesiąca jest to 0 zł, od 7 do 12 miesiąca 200 zł netto, w okresie od 13 do 24 miesięcy opłata franczyzowa wynosi 330 zł, a dopiero po dwóch latach pracy z projektem kwota opłaty osiąga 440 zł i zostaje na stałym poziomie.

Maluch z kulturą


Głównym założeniem programu Cool-Turalnego  Malucha jest to by uczyć dzieci wrażliwości na kulturę już od najmłodszych lat.

– Dzięki czemu kulturalne zachowanie staje się nawykiem, a nie odświętną dyscypliną -– mówi Dagmara Łuczka.

Dzieci utrwalają wiedzę o odpowiednim zachowaniu przy stole, podczas rozmowy, na urodzinach, w autobusie, podczas powitań itp. Bawią się, testują, odgrywają scenki, ćwiczą, a wszystko związane jest z kulturalnym zachowaniem. To pomysł dla osób, które przede wszystkim cenią sobie kulturę osobistą i mają wiedzę oraz wyczucie w kwestii etykiety. Ważne jest też podejście i chęć do pracy z najbardziej wymagającym klientem, którym są dzieci.

Opłata wstępna zaczyna się od 8,9 tys. zł netto. Cena zależy od wielkości obszaru, na którym franczyzobiorca zdecyduje się działać na wyłączność.


– Zróżnicowanie cenowe pozwala na spokojne rozpoczęcie działalności, a w miarę rozwoju biznesu, można poszerzać obszar swoich działań o kolejne dzielnice, powiaty czy miasta – informuje Dagmara Łuczka.


Franczyzobiorca otrzymuje pakiet startowy, który zawiera m.in. konspekty 12 warsztatów, ze scenariuszami zajęć i autorskimi pomocami edukacyjnymi. Każdy franczyzobiorca przechodzi też szkolenie, na którym omawiane są wszystkie warsztaty, formy promocji oraz sposoby docierania do klientów.


– Zapewniam też wsparcie w tworzeniu oferty dla klientów, pomoc w pierwszych rozmowach z dyrektorami placówek – jeśli tylko jest taka potrzeba – dodaje Dagmara Łuczka.
 

Franczyzobiorca może działać współpracując z przedszkolami prywatnymi, państwowymi, szkołami podstawowymi (klasy 0 - III), a z czasem zaprosić do współpracy wykwalifikowane osoby, które będą prowadziły warsztaty w ramach jego licencji, poszerzając skalę działań. 
Projekt można realizować wszędzie – w małych i dużych miastach. Obecnie również na terenach wiejskich powstają placówki przedszkolne, które są otwarte na realizację ciekawych warsztatów.


WIZYTÓWKA MARKI COOL-TURALNY MALUCH


Placówki organizujące warsztaty z savoir vivre dla dzieci.


  • 1 placówka własna, 1 franczyzowa

  • opłata wstępna od 8,9 tys. zł netto

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €