Zyski z sypialni

Sleeping Expert chętnie otworzyłby salony w województwach lubuskim, dolnośląskim, pomorskim, lubelskim i warmińsko-mazurskim. Ale nie tylko tam.
Sleeping Expert to sieć salonów wyposażenia sypialni. Klienci mogą w nich dobrać i zamówić łóżka i materace pochodzące od różnych producentów. Sieć ma 26 placówek, z czego osiem to salony własne, a pozostałe są punktami franczyzowymi.
– W 2021 roku uruchomiliśmy pięć nowych placówek, plany na ten rok to od 6 do 7 nowych punktów. Docelowo chcielibyśmy mieć około 100 sklepów w Polsce – zapowiada Łukasz Świątek, odpowiedzialny za rozwój sieci franczyzowej Sleeping Expert.
Znajomość branży procentuje
Minimalna wielkość miasta, w którym można otworzyć salon Sleepieng Expert to 20 tys. mieszkańców.
– Decyzję o lokalizacji podejmujemy po analizie rynku. Na ten moment chętnie pozyskamy partnerów z województwa lubuskiego, dolnośląskiego, pomorskiego, lubelskiego i warmińsko-mazurskiego. Jednakże w całej Polsce znajdą się lokalizacje, w których widzimy potencjał dla nowych placówek – mówi Łukasz Świątek.
Koncept najchętniej nawiązuje współpracę z osobami, które np. pracowały w branży łóżek i materacy lub ogólnie meblowej.
– Znajomość charakterystyki pracy w branży daje nam duży plus na starcie – podkreśla Łukasz Świątek.
Jeśli chodzi o wymagania lokalowe, to zależą od wielkości miasta. W przypadku tych do 150 tys. mieszkańców lokal powinien mieć min. 120 m2 z przeznaczeniem na ekspozycję towaru. Dla miast do 250 tys. – 160 m2, a dla większych min. 200 m2. Sklepy powinny się znajdować w głównych ciągach komunikacyjnych miasta, z parkingiem bezpośrednio przy obiekcie lub w parkach i galeriach handlowych.
– Każdy obiekt oceniamy indywidualnie, a projekt aranżacji przygotowujemy w oparciu o możliwości lokalu – podkreśla franczyzodawca.
Inwestycja i wsparcie
Szacowana kwota inwestycji w sklep to 50-100 tys. zł. Do końca tego roku opłata licencyjna to symboliczna złotówka. Stała opłata marketingowa wynosi 499 zł netto miesięcznie.
– Naszym partnerom przekazujemy know-how prowadzenia biznesu, dostęp do platformy sprzedażowej i logistycznej. Przygotowujemy projekt lokalu, a także pomagamy w pozyskaniu pracowników. W trakcie pracy placówki zajmujemy się pełną logistyką towarów oraz marketingiem obiektu. Właścicielowi pozostaje jedynie zajmowanie się sprzedażą, pracownikami i sklepem – wylicza Łukasz Świątek. – Zwykle już od pierwszego miesiąca pracy placówki wychodzą na plus, ale pełną rentowność uzyskują zazwyczaj po upływie 4 do 6 miesięcy.
WIZYTÓWKA SLEEPING EXPERT
Sieć salonów z łóżkami i materacami.
- 26 sklepów
- wysokość inwestycji 50-100 tys. zł
- miasta od 20 tys. mieszkańców
See in catalogue

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
News

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...