Polska marka rusza za granicę

Polacy polubili masaże
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Piotr Buchalski, właściciel sieci Orient Massage, Thai Organic i Pijalni Ziół Natura Organica ubiegły rok i początek 2022 roku zalicza do udanych. W 2021 roku pod marką Orient Massage i Thai Organic powstało 20 salonów i 21 Pijalni Ziół Natura Organica. Natomiast na przełomie marca i kwietnia 2022 roku na rynku pojawi się kolejnych dziewięć placówek. – Mamy podpisanych dziewięć kolejnych umów franczyzowych na nowe salony, w tej chwili jesteśmy na etapie remontu i przygotowania ich do otwarcia – mówi Piotr Buchalski.

Sieć się powiększa

Nowe placówki powstaną w Mińsku Mazowieckim, Legnicy, Wałbrzychu, Poznaniu, Rzeszowie, Krakowie, Radomiu, Katowicach oraz trzeci salon w Łodzi. Zdaniem Piotra Buchalskiego, Łódź udowadnia, że większe miasto pomieści więcej niż jedną placówkę. Model biznesowy sprawdza się w miejscowościach już od 30 tys. mieszkańców. W większych miastach może funkcjonować kilka salonów, które w żaden sposób nie stanowią dla siebie konkurencji. W Warszawie funkcjonują obecnie cztery salony, w Łodzi powstaje właśnie trzeci, a właściciel sieci uważa, że jest miejsce w tym mieście dla kolejnych 4-6 placówek.

W 2022 roku franczyzodawca zamierza otworzyć w Polsce kolejnych 20-30 salonów, a także rozpocząć rozwój za granicą. – Na koniec tego roku będziemy mieli już 50-60 salonów w Polsce. Wkrótce uruchamiamy pierwszy salon franczyzowy w Niemczech, a niedługo później kolejne pilotażowe placówki w innych krajach europejskich. Salony Orient Massage i Thai Organic są w Polsce bardzo dobrze przyjmowane. Polacy przekonali się do regularnego korzystania z usług masażu. Klientami salonów są osoby w różnym wieku, mężczyźni i kobiety. Świetne wyniki i zdecydowana pozycja lidera rynku w Polsce spowodowały, że postanowiliśmy rozpocząć ekspansję za granicą – mówi Piotr Buchalski.

Franczyza pachnąca kawą

W tym roku na polskim rynku pojawi się też nowy koncept – Palarnie Kawy Africa Organic. Będzie funkcjonował jako część salonów masażu Orient Massage i Thai Organic oraz niezależnie. – Nawiązaliśmy współpracę z wiodącymi plantatorami kawy w Afryce. Kawę będziemy sprowadzali bezpośrednio od tamtejszych producentów i rzemieślniczo wypalali na miejscu w Polsce. Postanowiliśmy rozwijać koncept zgodnie z zasadą Fair Profit for Africa, zostawiając znaczną część zysków w Afryce. Uważam, że należy wspierać tamtejszą społeczność i środowisko naturalne, z którego czerpiemy korzyści finansowe – mówi Piotr Buchalski. Przedsiębiorca wybrał kawę afrykańską, ponieważ jego zdaniem, to najwyższej jakości kawa z najbardziej wyrazistymi nutami owocowymi. To także kawy najzdrowsze, ponieważ pochodzą z naturalnych plantacji, które nie używają pestycydów w odróżnieniu np. od popularnych kaw brazylijskich.

Author
Magdalena Kurda
doradca we franczyzie

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €