Nowe warunki współpracy dla franczyzobiorców

Wiek bez ograniczeń
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

W ramach założeń nowej oferty współpracy przychód powinien wystarczyć na pokrycie szacowanych średnich kosztów prowadzenia działalności przez franczyzobiorcę, m.in. na administrację biznesu, podatki i ZUS. Franczyzobiorca ma możliwość generowania dodatkowego przychodu poprzez zwiększenie sprzedaży oraz utrzymywanie wysokiej jakości obsługi sklepu i klientów. Jednocześnie sieć zachęca nowych przedsiębiorców do współpracy, publikując dane historyczne za okres styczeń-listopad 2021 roku, gdzie aż 83 proc. partnerów biznesowych osiągnęło miesięczny przychód w wysokości 18 tys. zł lub więcej.

Stałe korzyści

W ofercie franczyzowej Żabki wciąż gwarantowane są takie benefity jak w pełni wyposażony sklep, liczne szkolenia oraz pełne wsparcie technologiczne i logistyczne ze strony centrali. – Nowy system rozliczeń bazuje na przejrzystych i dających większe poczucie bezpieczeństwa zasadach. Jednocześnie doceniamy finansowo tych przedsiębiorców, którzy wiążą na dłużej swoją przyszłość z Żabką i prowadzą swój biznes przez kilka lat. Oczywiście, nadal mogą oni liczyć na dotychczasowe benefity w postaci zatowarowanego, gotowego na przyjęcie klientów sklepu, przygotowania szkoleniowego czy wsparcia marketingowego i logistycznego – zaznacza Damian Rybak, dyrektor Departamentu Rozwoju i Wsparcia Franczyzobiorców w Żabka Polska.

Sieć Żabka liczy ponad 6600 franczyzobiorców prowadzących placówki pod jej szyldem w całej Polsce. Żabka jest otwarta na współpracę z osobami niemal w każdym wieku. Przedsiębiorcy współpracujący z siecią mają średnio 37 lat.

Niewielka inwestycja

Wkład własny, który pozwala na podjęcie współpracy, niezmiennie wynosi ok. 5 tys. zł i przeznaczony jest m.in. na zakup kasy fiskalnej czy uzyskanie koncesji na sprzedaż alkoholu, która refundowana jest po trzech miesiącach od rozpoczęcia współpracy. Nowi przedsiębiorcy nadal otrzymują także na start nowoczesny, w pełni wyposażony i umeblowany sklep w starannie dobranej przez Żabkę lokalizacji. Przekazuje im ona także swoje know-how, zaplecze marketingowe czy logistyczne oraz umożliwia działanie pod rozpoznawalną przez klientów marką.

 

WIZYTÓWKA MARKI ŻABKA

Sieć sklepów convenience.

  • Koszt inwestycji w sklep: 5 tys. zł
  • Liczba franczyzobiorców: 6 600
Author
Magdalena Kurda
doradca we franczyzie

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €