Array ( [article] => Array ( [pid] => 72468 [country] => pl [article_id] => 12047 [article_date] => 2021-08-23 [articletype_id] => 1 [article_title] => Duże zainteresowanie franczyzą [article_intro] => Xeromatic podczas pandemii pozyskał wielu nowych partnerów franczyzowych. Kto najchętniej dołącza do sieci? [article_www] => 1 [add] => 0 [companytype_id] => 12 [img_photo_description] => [secret] => scrtkabaa4197ea5604f3a2b9fb58c942cafd [fb_savedforms_id] => 0 [slug] => [learn_about] => [conclusions] => [figures_text] => [figures_number] => [active] => 1 [sector_name] => usługi dla biznesu [book_id] => [book_type] => [article_title_url] => duze-zainteresowanie-franczyza [article_title_striped] => Duże zainteresowanie franczyzą [dir] => article [article_text_photo] =>

Xeromatic, agencja marketingowa i drukarnia, w ostatnim czasie rozwija się bardzo szybko. Firma zajmuje się reklamą online i offline. Jej partnerzy zarabiają na marketingu internetowym, jak również na produktach takich jak: wizytówki, ulotki, banery, plakaty czy gadżety reklamowe. Łącznie firma dysponuje kilkudziesięcioma produktami w kilkuset konfiguracjach.

Oficjalnie z franczyzą firma ruszyła w 2017 roku. Dzisiaj w sieci działa kilkudziesięciu partnerów. W czasie pandemii nie zwolniła tempa.

– Najszybciej rozwija się ostatnio marketing online. To naturalne, bo w czasie pandemii ludzie zostali w domach, co wymusiło na wielu firmach mocniejsze wejście do sieci. Mamy dużo zleceń na budowę stron internetowych i sklepów, ich pozycjonowanie oraz założenie, czy też obsługę kont w social mediach. Coraz więcej klientów pyta też o videomarketing i Google Ads  – mówi Piotr Stefański, prezes Xeromatic.

Firma w czasie pandemii cały czas zdobywała nowych partnerów. Prowadzenie agencji reklamowej zaczęło być postrzegane jako biznes, który dobrze się sprawdza w kryzysie. W przypadku Xeromatic dużym ułatwieniem na starcie jest także to, że firma nie wymaga posiadania lokalu.

Partner promotion – discover more
Sponsored • Example Partner

– Szczególnie na początku współpracy pracujemy w biurze naszego klienta, wychodzimy do niego. Biznes można rozpocząć zatem, posiadając jedynie telefon i komputer – zapewnia Piotr Stefański.

Dodaje, że często do Xeromatic dołączają osoby, które już mają swoją działalność, ale chcą się rozwijać i decydują się na drugi biznes. Często zakładają agencję reklamową i dzięki temu promują swój już działający biznes. Dostają do tego odpowiednie know how i wiedzę i dzięki temu zarabiają jeszcze na sprzedaży usług Xeromatic. Są też tacy partnerzy, którzy chcą się zajmować tylko działalnością reklamową.
Inwestycja we współpracę z Xeromatic wynosi 15 tys. zł. Potem franczyzobiorcy są zobowiązani do regulowania co miesiąc opłaty rzędu 399 zł.

Kilkadziesiąt tysięcy w miesiąc

Dobrym przykładem na to, że Xeromatic w czasie pandemii pozwalał dobrze zarobić, jest historia Michała Głowali. Działa on w sieci od półtora roku i ma 22 lata. Etat w korporacji porzucił w czerwcu 2020 roku, żeby całkiem poświęcić się Xeromaticowi. Od tamtej pory cieszy się najlepszymi zarobkami w życiu. Już w sierpniu 2020 roku osiągnął przychód 55 tys. zł, z czego około połowa stanowiła jego czysty zysk. Do tej pory pracował sam, w tym roku zaczął jednak także zatrudniać ludzi.

Dobrze sobie radzi także Michał Bęcki, który działa pod marką Xeromatic od września ubiegłego roku.
– Inwestycja zwróciła mi się po mniej więcej trzech miesiącach – mówi  Michał Bęcki.

Jego zdaniem działalność w ramach Xeromatic bez problemu można łączyć z innym biznesem, choć zarobki są wprost proporcjonalne do tego, ile czasu i wysiłku wkłada się w ten biznes.

– Konkurencja na rynku jest duża. Moim zdaniem sprawne wejście w ten biznes wymaga komunikatywności. Większość naszej pracy to rozmowa z klientem – mówi Michał Bęcki.

Dodaje, że istotna jest również ogólna wiedza o funkcjonowaniu firm, ale przede wszystkim marketingowa.
– Trzeba znać produkt od podszewki i umieć dobrze przekazać klientom, jak on działa i co mogą dzięki niemu zyskać – mówi Michał Bęcki.

WIZYTÓWKA XEROMATIC

Sieć agencji reklamowych.

[authors] => Array ( [0] => Array ( [author_id] => 233 [author_pid] => 1038 [author_name] => Dominika Pronarska [authortype_id] => 1 [author_info] => [author_position] => dziennikarz [author_email] => [author_profile] => [display_author] => 0 [author_type] => dziennikarze [twitter_link] => [linkedin_link] => [author_photo] => Array ( [pid] => 171897 [itemserver_id] => 41190 [img_width] => 450 [img_height] => 600 [path] => 83a/bd5/autorka.jpg [mime] => image/jpeg [country_item] => pl [title] => [description] => [alt] => ) [author_name_url] => dominika-pronarska ) ) [link] => /artykul/12047/duze-zainteresowanie-franczyza/ [articletype] => Array ( [articletype_name] => z kraju [articletype_superior] => 1 [permanent] => 0 [display_author] => 1 [link] => 30 [advertising] => 0 [articletype_name_url] => kraju ) [images] => Array ( [first] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 177494 [country_item] => pl [description] => [path] => e58/93b/shutterstock_podpisanie_umowy.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 440 [img_height] => 440 [itemserver_id] => 43476 ) ) [article] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 176382 [country_item] => pl [description] => Xeromatic w czasie pandemii cały czas zdobywał nowych partnerów. Prowadzenie agencji reklamowej zaczęło być postrzegane jako biznes, który dobrze się sprawdza w kryzysie [path] => a83/0e6/xeromatic-sala-konferencyjn.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => Biznes dobry na kryzys [img_width] => 1600 [img_height] => 913 [itemserver_id] => 43027 ) [1] => Array ( [pid] => 166044 [country_item] => pl [description] => Do Xeromatic dołączają osoby, które już mają swoją działalność, ale chcą się rozwijać i decydują się na drugi biznes. [path] => a49/881/piotr_stefan_ski_gpsdb.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => Piotr Stefański, prezes Xeromatic [img_width] => 1199 [img_height] => 1600 [itemserver_id] => 39147 ) ) ) [og_image] => a83/0e6/xeromatic-sala-konferencyjn.jpg [article_date_formated] => 23.08.2021 [article_day] => Poniedziałek [article_img] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 176382 [country_item] => pl [description] => Xeromatic w czasie pandemii cały czas zdobywał nowych partnerów. Prowadzenie agencji reklamowej zaczęło być postrzegane jako biznes, który dobrze się sprawdza w kryzysie [path] => a83/0e6/xeromatic-sala-konferencyjn.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => Biznes dobry na kryzys [img_width] => 1600 [img_height] => 913 [itemserver_id] => 43027 ) [1] => Array ( [pid] => 166044 [country_item] => pl [description] => Do Xeromatic dołączają osoby, które już mają swoją działalność, ale chcą się rozwijać i decydują się na drugi biznes. [path] => a49/881/piotr_stefan_ski_gpsdb.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => Piotr Stefański, prezes Xeromatic [img_width] => 1199 [img_height] => 1600 [itemserver_id] => 39147 ) ) [article_alt] => ) [images] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 176382 [country_item] => pl [description] => Xeromatic w czasie pandemii cały czas zdobywał nowych partnerów. Prowadzenie agencji reklamowej zaczęło być postrzegane jako biznes, który dobrze się sprawdza w kryzysie [path] => a83/0e6/xeromatic-sala-konferencyjn.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => Biznes dobry na kryzys [img_width] => 1600 [img_height] => 913 [itemserver_id] => 43027 ) [1] => Array ( [pid] => 166044 [country_item] => pl [description] => Do Xeromatic dołączają osoby, które już mają swoją działalność, ale chcą się rozwijać i decydują się na drugi biznes. [path] => a49/881/piotr_stefan_ski_gpsdb.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => Piotr Stefański, prezes Xeromatic [img_width] => 1199 [img_height] => 1600 [itemserver_id] => 39147 ) ) [imagesCount] => 2 [book] => Array ( ) [brands] => Array ( [0] => Array ( [name] => Agencjawirtualna [id] => 1965 [type] => 12 [fr] => 1 [short_description] => [minimal_investment] => [name_length] => 16 [link] => /franczyza/1965/agencjawirtualna/ [investmentFormatted] => [currency] => PLN [images] => Array ( [logo] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 219749 [country_item] => pl [description] => [path] => d79/770/logo_agencja_wirtualna_bez_pl.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 325 [img_height] => 183 [itemserver_id] => 54780 ) ) [article] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 219750 [country_item] => pl [description] => [path] => 175/2f5/aw.png [class] => image-png [mime] => image/png [title] => [img_width] => 1500 [img_height] => 1125 [itemserver_id] => 54781 ) ) ) ) [1] => Array ( [name] => DlaWas.info [id] => 1598 [type] => 12 [fr] => 1 [short_description] => [minimal_investment] => [name_length] => 11 [link] => /franczyza/1598/dlawas-info/ [investmentFormatted] => [currency] => PLN [images] => Array ( [logo] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 202055 [country_item] => pl [description] => [path] => e89/0fa/11406226_499174373563082_9165057209134798379_o.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 241 [img_height] => 250 [itemserver_id] => 50249 ) ) [article] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 216968 [country_item] => pl [description] => [path] => aa4/0e3/franchising_2.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1203 [img_height] => 611 [itemserver_id] => 54024 ) [1] => Array ( [pid] => 216967 [country_item] => pl [description] => [path] => 6f8/a3f/dlawas.info_-_franchising.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1477 [img_height] => 800 [itemserver_id] => 54023 ) ) ) ) [2] => Array ( [name] => Northgate Logistics [id] => 1971 [type] => 12 [fr] => 2 [short_description] => [minimal_investment] => [name_length] => 19 [link] => /franczyza/1971/northgate-logistics/ [investmentFormatted] => [currency] => PLN [images] => Array ( [logo] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 180403 [country_item] => pl [description] => [path] => 096/043/northgate_logistics_czarne.png [class] => image-png [mime] => image/png [title] => [img_width] => 485 [img_height] => 105 [itemserver_id] => 44638 ) ) [article] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 164781 [country_item] => pl [description] => [path] => 2db/bb1/northgate-logistics-01-firma.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1063 [itemserver_id] => 38748 ) [1] => Array ( [pid] => 164782 [country_item] => pl [description] => [path] => 28f/052/northgate-logistics-02-wyroznienie-nagroda.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 646 [img_height] => 999 [itemserver_id] => 38749 ) [2] => Array ( [pid] => 164783 [country_item] => pl [description] => [path] => 4e7/ec8/northgate-logistics-03-zespol.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1277 [itemserver_id] => 38750 ) [3] => Array ( [pid] => 164784 [country_item] => pl [description] => [path] => 006/2d2/northgate-logistics-04-nagroda-dyplom.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 2140 [itemserver_id] => 38751 ) [4] => Array ( [pid] => 164785 [country_item] => pl [description] => [path] => a9a/8b4/northgate-logistics-05-nagroda-firma.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 983 [itemserver_id] => 38752 ) [5] => Array ( [pid] => 164786 [country_item] => pl [description] => [path] => 78d/ada/northgate-logistics-06-firma.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 949 [itemserver_id] => 38753 ) ) ) ) [3] => Array ( [name] => Signarama [id] => 1567 [type] => 12 [fr] => 1 [short_description] => [minimal_investment] => [name_length] => 9 [link] => /franczyza/1567/signarama/ [investmentFormatted] => [currency] => PLN [images] => Array ( [logo] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 219260 [country_item] => pl [description] => [path] => 2b6/fee/sar_stacked_1600x1200.png [class] => image-png [mime] => image/png [title] => [img_width] => 500 [img_height] => 223 [itemserver_id] => 54617 ) ) [article] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 219383 [country_item] => pl [description] => [path] => 60c/62b/untitled_design_2_-1.png [class] => image-png [mime] => image/png [title] => [img_width] => 1536 [img_height] => 1024 [itemserver_id] => 54662 ) [1] => Array ( [pid] => 219385 [country_item] => pl [description] => [path] => 684/a13/untitled_design-1.png [class] => image-png [mime] => image/png [title] => [img_width] => 1536 [img_height] => 1024 [itemserver_id] => 54664 ) [2] => Array ( [pid] => 219384 [country_item] => pl [description] => [path] => 3b1/939/untitled_design_1_.png [class] => image-png [mime] => image/png [title] => [img_width] => 1536 [img_height] => 1024 [itemserver_id] => 54663 ) [3] => Array ( [pid] => 219382 [country_item] => pl [description] => [path] => 38d/975/untitled_design_3_-1.png [class] => image-png [mime] => image/png [title] => [img_width] => 1536 [img_height] => 1024 [itemserver_id] => 54661 ) ) ) ) ) )

Duże zainteresowanie franczyzą

Biznes dobry na kryzys
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Xeromatic, agencja marketingowa i drukarnia, w ostatnim czasie rozwija się bardzo szybko. Firma zajmuje się reklamą online i offline. Jej partnerzy zarabiają na marketingu internetowym, jak również na produktach takich jak: wizytówki, ulotki, banery, plakaty czy gadżety reklamowe. Łącznie firma dysponuje kilkudziesięcioma produktami w kilkuset konfiguracjach.

Oficjalnie z franczyzą firma ruszyła w 2017 roku. Dzisiaj w sieci działa kilkudziesięciu partnerów. W czasie pandemii nie zwolniła tempa.

– Najszybciej rozwija się ostatnio marketing online. To naturalne, bo w czasie pandemii ludzie zostali w domach, co wymusiło na wielu firmach mocniejsze wejście do sieci. Mamy dużo zleceń na budowę stron internetowych i sklepów, ich pozycjonowanie oraz założenie, czy też obsługę kont w social mediach. Coraz więcej klientów pyta też o videomarketing i Google Ads  – mówi Piotr Stefański, prezes Xeromatic.

Firma w czasie pandemii cały czas zdobywała nowych partnerów. Prowadzenie agencji reklamowej zaczęło być postrzegane jako biznes, który dobrze się sprawdza w kryzysie. W przypadku Xeromatic dużym ułatwieniem na starcie jest także to, że firma nie wymaga posiadania lokalu.

Partner promotion – discover more
Sponsored • Example Partner

– Szczególnie na początku współpracy pracujemy w biurze naszego klienta, wychodzimy do niego. Biznes można rozpocząć zatem, posiadając jedynie telefon i komputer – zapewnia Piotr Stefański.

Dodaje, że często do Xeromatic dołączają osoby, które już mają swoją działalność, ale chcą się rozwijać i decydują się na drugi biznes. Często zakładają agencję reklamową i dzięki temu promują swój już działający biznes. Dostają do tego odpowiednie know how i wiedzę i dzięki temu zarabiają jeszcze na sprzedaży usług Xeromatic. Są też tacy partnerzy, którzy chcą się zajmować tylko działalnością reklamową.
Inwestycja we współpracę z Xeromatic wynosi 15 tys. zł. Potem franczyzobiorcy są zobowiązani do regulowania co miesiąc opłaty rzędu 399 zł.

Kilkadziesiąt tysięcy w miesiąc

Dobrym przykładem na to, że Xeromatic w czasie pandemii pozwalał dobrze zarobić, jest historia Michała Głowali. Działa on w sieci od półtora roku i ma 22 lata. Etat w korporacji porzucił w czerwcu 2020 roku, żeby całkiem poświęcić się Xeromaticowi. Od tamtej pory cieszy się najlepszymi zarobkami w życiu. Już w sierpniu 2020 roku osiągnął przychód 55 tys. zł, z czego około połowa stanowiła jego czysty zysk. Do tej pory pracował sam, w tym roku zaczął jednak także zatrudniać ludzi.

Dobrze sobie radzi także Michał Bęcki, który działa pod marką Xeromatic od września ubiegłego roku.
– Inwestycja zwróciła mi się po mniej więcej trzech miesiącach – mówi  Michał Bęcki.

Jego zdaniem działalność w ramach Xeromatic bez problemu można łączyć z innym biznesem, choć zarobki są wprost proporcjonalne do tego, ile czasu i wysiłku wkłada się w ten biznes.

– Konkurencja na rynku jest duża. Moim zdaniem sprawne wejście w ten biznes wymaga komunikatywności. Większość naszej pracy to rozmowa z klientem – mówi Michał Bęcki.

Dodaje, że istotna jest również ogólna wiedza o funkcjonowaniu firm, ale przede wszystkim marketingowa.
– Trzeba znać produkt od podszewki i umieć dobrze przekazać klientom, jak on działa i co mogą dzięki niemu zyskać – mówi Michał Bęcki.

WIZYTÓWKA XEROMATIC

Sieć agencji reklamowych.

  • Kilkudziesięciu partnerów franczyzowych
  • Inwestycja w wysokości 15 tys. zł
  • Zwrot z inwestycji kilka miesięcy

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €