Mobilna pączkarnia

Mobilny format
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Koncept Dolci Sapori MNIAMI wystartował w październiku ubiegłego roku, pomimo pandemii.

– Nasz biznes jest odporny na wirusa. Prowadzimy sprzedaż z okienka, dzięki czemu mogliśmy działać nieprzerwanie pomimo lockdownu gastronomii. Street food wręcz skorzystał na tej sytuacji. Dodatkowo, MNIAMI daje gwarancję bezpieczeństwa finansowego, dzięki czemu franczyzobiorcy mogą być spokojni o powodzenie swojego biznesu – podkreśla Iwona Gniazdowska, sales meneger Dolci Sapori Mniami.

Na lato i na zimę

Dolci Sapori Mniami to mobilne przyczepy gastronomiczne. W ich ofercie znajdują się lody świderki, gofry, a przede wszystkim smażone na miejscu pączki. Specjalnością firmy są pączko-lody, czyli pączki zapiekane z lodem- świderkiem w środku.

– Jesteśmy jedyną mobilną pączkarnią w Polsce. A dzięki szerokiej ofercie nasze przyczepy nie są biznesem sezonowym, ale mogą działać przez cały rok – mówi Iwona Gniazdowska. – Menu jest przygotowywane według autorskiej receptury, która sprawia, że w każdym punkcie pączki i lody smakują dokładnie tak samo. Pączki są zawsze świeże, ponieważ są smazone na bieżąco, w każdym punkcie.

Franczyzodawca przygotowuje przyczepę pod klucz. Jest przystosowana do różnych warunków atmosferycznych, ale też w pełni wyposażona w urządzenia, potrzebne do pracy: smażalnik, gofrownicę, maszynę do lodów, maszyny chłodnicze, obieg zamknięty wody. Cena takiej przyczepy to 139,9 tys. zł netto. Można jednak skorzystać z leasingu, co pozwala na obniżenie kwoty wejścia w biznes nawet do 10 tys. zł.

– Gotowe przyczepy w tej chwili czekają na kolejnych franczyzobiorców – zapewnia Iwona Gniazdowska.

Mobilny format pozwala na właściwie dowolny wybór lokalizacji. Potrzebne jest tylko przyłącze prądu. Przyczepę można postawić np. przy galerii handlowej, na osiedlu, przy parku, w miejscach atrakcyjnych turystycznie.

– Franczyzobiorca może znaleźć lokalizację samodzielnie lub też pomoże mu w tym nasz dział komercjalizacji – dodaje Iwona Gniazdowska. – Badamy potencjał różnych miejsc, oceniając je na podstawie listy odpowiednio dobranych kryteriów, które pozwalają też oszacować możliwe do osiągnięcia zyski.

Wsparcie z centrali

Franczyzodawca nie pobiera opłaty wstępnej. Opłata miesięczna jest stała, niezależna od obrotu. Jej wysokość zależy natomiast od tego, czy licencjobiorca sam znalazł lokalizację dla punktu, czy pośredniczył w tym dział komercjalizacji. W pierwszym przypadku wynosi 500 zł, w drugim 1 tys. zł. Centrala szkoli franczyzobiorców z przygotowywania produktów, technik sprzedaży, zarządzania biznesem.

– Pomagamy w pozyskaniu leasingu, zdobyciu koniecznych pozwoleń, wspieramy franczyzobiorców marketingowo i w każdym innym zakresie, w zależności od potrzeb. Współpracujemy też z agencjami pośrednictwa pracy, więc w razie potrzeby możemy pomóc nawet w rekrutacji personelu – wylicza Iwona Gniazdowska. – Każdy franczyzobiorca ma u nas swojego dedykowanego opiekuna, który pomaga mu przez cały okres współpracy.

Franczyzodawca zapewnia, że punkty stają się rentowne już po pierwszym miesiącu działalności. - Jeżeli są prowadzone zgodnie z naszym sprawdzonym modelem franczyzowym – zastrzega sales manager Dolci Sapori MNIAMI.

W tej chwili działa pieć placówek własnych marki oraz 19 franczyzowych.

 – W planach mamy uruchomienie jesienią kolejnego mobilnego konceptu, tym razem z wytrawnym menu w stylu włoskim – dodaje Iwona Gniazdowska.

 

WIZYTÓWKA DOLCI SAPORI MNIAMI

Sieć mobilnych pączkarni.

  • 5 punktów własnych
  • 19 punktów franczyzowych
  • koszt inwestycji od 10 tys. zł przy korzystaniu z leasingu
Author
Monika Wojniak-Żyłowska
dziennikarz

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €