Mobilny agent

– Nie czekamy na klientów, to my jedziemy do nich – mówi Adam Hanusiak, właściciel marki Twoje Ubezpieczenia Mobilne.
Doradcy marki Twoje Ubezpieczenia Mobilne nie czekają w biurze, ale dojeżdżają do klientów. Skąd pomysł na taką formę działalności?
Wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom klientów. Dzisiaj ludzie mniej chętnie bywają w obcych miejscach, wolą wygodnie i bezpiecznie załatwiać sprawy z domu czy własnego biura. Przedsiębiorcy nie chcą też tracić czasu na wizyty w agencji ubezpieczeniowej, wolą aby to agent przyszedł do nich, dostosowując się do ich terminarza. Nasz model działalności to umożliwia. Nie czekamy na klientów, to my jedziemy do nich. Doradca Twoich Ubezpieczeń Mobilnych nie musi otwierać stacjonarnego biura, może pracować z domu.
Jakie wymagania musi spełniać kandydat na agenta TUM?
Zgodnie z wymogami ustawowymi konieczne jest minimum średnie wykształcenie oraz zaświadczenie o niekaralności. Nie oczekujemy doświadczenia w branży, ale mile widziane jest doświadczenie w prowadzeniu własnej działalności gospodarczej. Nie widzimy też przeciwwskazań, aby sprzedaż ubezpieczeń była uzupełnieniem prowadzonej już innej działalności przez partnera. Ważne jest, aby branże uzupełniały się wzajemnie. Dlatego do współpracy zapraszamy: biura księgowe, biura podróży, biura kredytowe itp.
Agent potrzebuje komputera oraz dostępu do podstawowych urządzeń biurowych, jak skaner czy drukarka. Musi też zorganizować odpowiednie miejsce do przechowywania dokumentów. Kwota potrzebna do rozpoczęcia działalności to ok. 2 tys. zł. Środki te w głównej mierze przeznaczane są na materiały reklamowe: ulotki, wizytówki, teczki, długopisy. Projekty udostępniamy partnerom nieodpłatnie. Sami jednak muszą zamówić sobie przygotowanie tych materiałów.
Na jakie jeszcze wsparcie mogą liczyć franczyzobiorcy TUM?
Przede wszystkim zyskują możliwość sprzedawania oferty wszystkich towarzystw ubezpieczeniowych i wszelkiego rodzaju ubezpieczeń: komunikacyjnych, podróżnych, na życie, ubezpieczeń nieruchomości, zdrowotnych. Zapewniamy szkolenia przygotowujące do pracy w branży, także egzaminy umożliwiające sprzedaż oferty konkretnych ubezpieczycieli, dostęp do paneli sprzedażowych. Nie nakładamy na agentów żadnych targetów. Pracują w dowolnym czasie, samodzielnie budują bazę klientów. To wymaga systematyczności. Ofertę kierujemy zarówno do klientów indywidualnych, jak i firmowych. Agent może się tez specjalizować w konkretnych rodzajach ubezpieczeń, np. na życie czy nieruchomości. Niczego nie narzucamy.
Rozmawiała Monika Wojniak-Żyłowska
WIZYTÓWKA MARKI TWOJE UBEZPIECZENIA MOBILNE
Sieć mobilnych agentów ubezpieczeniowych.
- 1 jednostka własna
- 1 jednostka franczyzowa
- kwota inwestycji ok. 2 tys. zł
ZOBACZ W KATALOGU

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Bank Pekao S.A.

DG - Inwest Leasing & Kredyt

Dom Ubezpieczeniowy Spectrum

ERGO Hestia

Extrakantor.pl

Generali

Helpeo

KASA Unii Lubelskiej

mFinanse

Millennium Bank

Monetia

Nest Bank

PKO Bank Polski S.A.

Quark Kantory Bitcoin

RCU Ubezpieczenia

Santander

Santander Consumer Bank

VeloBank

Viviamo Ubezpieczamy
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Willisch
Lodziarnie

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej