Zarabiają pieniądze z gustem
Wrocławska firma Almi Decor odniosła sukces, gdy stworzyła własną sieć sklepów z artykułami dekoracyjnymi.
W ofercie Almi Decor oprócz mebli najbardziej widoczne są artykuły służące do ozdabiania wnętrz. Pomysł na sprzedaż właściciele Almi Decor mieli stosunkowo prosty, gdyż prawie wszystkie sklepy znajdują się w centrach handlowych. Szefowie firmy przyznają, że większość klientów trafia do nich po drodze do supermarketu. Właścicielom udało się trafić w gust Polaków - uważa Profit. Mimo, iż niektóre towary wydają się mało poważne - to roczne obroty sieci wynoszą ponad 20 mln zł, a sklepy Almi Decor są już obecne w czternastu miastach.
- Udało się im, ponieważ odnaleźli własny styl i pomysł na to, jak tego typu produkty sprzedawać - powiedział dla Profitu o Almi Decor Thomas Keindorf z ECE Projectmanagment (współwłaściciel m.in. centrum Galeria Dominikańska we Wrocławiu). - Supermarkety pełne są prostych mebli oraz standardowych ozdób, dlatego my postawiliśmy na rzeczy niepowtarzalne, a te muszą pochodzić z daleka – tłumaczy Profitowi Zbigniew Mrozek, współwłaściciel Almi Decor.
- Mają niestandardowe pomysły i niespotykaną ofertę. W tym segmencie niemieckiego rynku jest luka, którą Almi Decor mogłoby wypełnić – mówi dla Profitu Thomas Keindorf z ECE Projectmanagement.
Zbigniew Mrozek na razie jednak nie jest przekonany do przyśpieszenia tempa rozwoju sieci. Twierdzi, że otwieranie sklepów to żadna sztuka, natomiast sztuką jest sprzedawać te rzeczy.- Cały czas budujemy markę i ten proces będzie jeszcze trwał – podsumowuje.
Więcej: Karolina Sobczak, Profit, styczeń 2003, str. 38 – 39Wyróżnione franczyzy
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Żabka
Sklepy typu convenience
Nest Bank
Placówki bankowe
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Santander
Placówki bankowe
So Coffee
Kawiarnie
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Dobra decyzja
Sabina Pruski pracowała w pizzerii Tibesti2go kiedy pojawiła się oferta objęcia lokalu we franczyzę. Skorzystała z niej.
Subskrybuj magazyn pomysłów na biznes
Rozważasz otwarcie firmy? Zrób sobie prezent na święta i zasubskrybuj magazyn "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się...
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...


