Bank w pandemii

Centrala Credit Agricole zapewnia, że pomimo pandemii większość nowo otwieranych placówek osiąga rentowność już w pierwszym kwartale.
Pod szyldem Credit Agricole działa 316 własnych placówek bankowych oraz 107 franczyzowych.
– Należy zaznaczyć, że nasza sieć partnerska pomimo pandemii nie tylko pozostała stabilna, ale znacząco się powiększyła: z 44 do 107 oddziałów – podkreśla Mirosław Ziółkowski, dyrektor departamentu sprzedaży placówek partnerskich w Credit Agricole. – W związku z pandemią obserwujemy natomiast pewne zmiany w zachowaniu naszych klientów. Szczególnie widoczne jest zwiększenie zainteresowania korzystaniem z kanałów zdalnych. Cały czas jednak bardzo ważna jest możliwość fizycznego spotkania z doradcą. Zbudowaliśmy nowy model placówki partnerskiej (bezgotówkowy), gdzie nasi pracownicy są doradcami, opiekunami klientów. Zmieniamy procesy, rozszerzamy ofertę produktów, a także dostosowujemy system prowizyjny do nowej rzeczywistości.
Inwestycja i wsparcie
Placówki partnerskie powstają w miejscowościach od 10 tys. mieszkańców. Credit Agricole obecnie szuka partnerów w ok. 50 lokalizacjach usytuowanych na terenie całej Polski (ich mapa jest na stronie internetowej banku).
– Jednak bierzemy także pod uwagę miejscowości spoza naszej listy, zgłaszane przez kandydatów – dodaje Mirosław Ziółkowski. – Decyzję o uruchomieniu oddziału w takiej miejscowości poddajemy szczegółowej analizie, pod kątem potencjału biznesowego i wpływu na inne nasze placówki.
Preferowane lokalizacje to centra miast, ulice o dużym natężeniu ruchu pieszego, główne szlaki komunikacyjne, galerie handlowe. Lokal powinien mieć powierzchnię między 30 a 70 m2. Kwota inwestycji uzależniona jest od kilku czynników, w tym od modelu biznesowego w jakim prowadzona będzie placówka oraz od stanu technicznego lokalu. Zwykle koszt adaptacji i wyposażenia oscyluje w granicach 20-50 tys. zł.
– Jako franczyzodawca dzielimy się z partnerami kosztami inwestycji, związanymi z uruchomieniem placówki – informuje Mirosław Ziółkowski. – Nasi partnerzy otrzymują od banku stałe wsparcie merytoryczne i operacyjne. Zapewniamy profesjonalny proces onboardingowy, wsparcie informacyjne i marketingowe, udział w działaniach CRM. Partnerzy mają do dyspozycji opiekuna w procesie inwestycji. Mają także możliwość udziału w szkoleniach, webinariach oraz konkursach i animacjach sprzedażowych.
Marka nie pobiera opłaty wstępnej ani miesięcznych opłat franczyzowych.
– Z naszych doświadczeń wynika, że pomimo pandemii większość placówek osiąga rentowność już w pierwszym kwartale – zapewnia Mirosław Ziółkowski.
WIZYTÓWKA CREDIT AGRICOLE
Sieć placówek bankowych.
- 316 własnych placówek
- 107 franczyzowych
- koszt adaptacji placówki – 20-50 tys. zł
ZOBACZ W KATALOGU

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Bank Pekao S.A.

DG - Inwest Leasing & Kredyt

Dom Ubezpieczeniowy Spectrum

ERGO Hestia

Extrakantor.pl

Generali

Helpeo

KASA Unii Lubelskiej

mFinanse

Millennium Bank

Monetia

Nest Bank

PKO Bank Polski S.A.

Quark Kantory Bitcoin

RCU Ubezpieczenia

Santander

Santander Consumer Bank

VeloBank

Viviamo Ubezpieczamy
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Willisch
Lodziarnie

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej