Nowe produkty, nowi klienci

Cena za licencje
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Joanna Grodecka, właścicielka Edukacji EZO, szkoły nauczania matematyki i fizyki dla dzieci od 4 do 18 lat, przyznaje, że pandemia miała bardzo duży wpływ na branżę edukacyjną.

W jednej chwili zostaliśmy postawieni przed, wydawałoby się nieuniknionym, zawieszeniem wszystkich zajęć matematycznych prowadzonych w szkołach EZO. Tak się jednak nie stało. Uniknęliśmy kryzysu stawiając na zajęcia, które z powodzeniem można prowadzić przez internet – mówi Joanna Grodecka.

Dodaje, że przy okazji innego projektu, który firma EZO w momencie wybuchu pandemii realizowała, była dobrze przygotowana do natychmiastowej zmiany formy zajęć.

 W naszych macierzystych placówkach automatycznie przeszliśmy na zajęcia online – mówi Joanna Grodecka.

W ślad za tym, po sprawdzeniu kilku platform i przeszkoleniu właścicieli placówek i zatrudnionych w nich nauczycieli, cała sieć zaczęła kontynuować zajęcia w trybie zdalnym. Wszyscy dostali też wsparcie finansowe, w postaci obniżenia opłat miesięcznych o 50 proc.

Przy tym niełatwa sytuacja umożliwiła firmie EZO zrobienie dużego kroku naprzód i zdobycie nowych kompetencji, zarówno w kontaktach wewnętrznych – biznesowych jak i zewnętrznych, czyli z klientami.

– W krótkim okresie powstały nowe produkty EZO, takie jak pudełko pełne pomocy edukacujnych dla dzieci "MatBox" oraz rozwiązania, pozwalające naszym uczniom na manipulowanie pomocami i naukę polegającą nie tylko na biernym obserwowaniu i słuchaniu nauczyciela, ale również działaniu. Dzięki temu chcieliśmy zapewnić dzieciom jak najbardziej zbliżone warunki nauczania do tych sprzed pandemii – mówi Joanna Grodecka.

Mocno rozwinął się również matematyczny blog EZO skierowany do rodziców dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. Ponadto powstały filmy instruktażowe, które do dzisiaj cieszą się powodzeniem wśród dzieci szkolnych.

Zwrot w ciągu roku

W 2020 roku do sieci EZO dołączyło sześć nowych placówek.

Mają one wystarczającą liczbę klientów pozwalającą prowadzić biznes i czerpać z niego zyski już w pierwszym roku działalności – mówi Joanna Grodecka.

W całej sieci w Polsce działają dwie placówki własne w Krakowie i Wrocławiu, a także 16 franczyzowych.  Opłata wstępna w EZO wynosi 12 tys. zł netto. Obejmuje know-how, szkolenie nauczyciela, szkolenia biznesowe, pomoc w otwarciu placówki i stworzeniu profesjonalnego biznesplanu, a ponadto wsparcie przez cały okres trwania umowy, wzory materiałów reklamowych, własne logo, promocję na Facebooku, wyłączność terytorialną.

W trakcie trwania umowy obowiązują stałe opłaty miesięczne w wysokości 600-900 zł netto, z których franczyzobiorcy zwolnieni są w wakacje. Każda osoba rozważająca współpracę z Edukacją EZO powinna uwzględnić koszt dostosowania lokalu do potrzeby prowadzenia zajęć oraz zakup pomocy dydaktycznych: pakietu "EZO na Start", którego koszt to około 2 tys. zł oraz pomocy dydaktycznych dostępnych na rynku zewnętrznym (wydatek 4-6 tys. zł).

Zainwestowana kwota ma szansę zwrócić się po pierwszym roku działalności placówki, a w przypadku otwarcia szkoły EZO przez nauczyciela matematyki dużo szybciej.

W bieżącym roku naszym celem jest otwarcie kilku nowych punktów franczyzowych. Widzimy, że w tym roku szkolnym zainteresowanie naszymi zajęciami jest duże. Rodzice mocno stawiają na edukację swoich dzieci, w obawie przed zaległościami lub brakiem wystarczającego matematycznego rozwoju swoich podopiecznych – mówi Joanna Grodecka.

Obecnie firma prowadzi zajęcia stacjonarnie, online i hybrydowo.

 

WIZYTÓWKA EDUKACJA EZO

Sieć szkół matematyki i fizyki

  • liczba placówek – dwie własne i 16 franczyzowych
  • opłata wstępna – 12 tys. zł
  • opłaty miesięczne – 600-900 zł

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €