Walentynki w sieci
Amerykanie wydali na tegoroczne walentynkowe upominki 2 mld dolarów.
Jak podała Gazeta Wyborcza, opierając się na raporcie Jupiter Media Metrix, na szaleństwie walentykowym w USA zarobili głównie detaliści handlujący online, prywatne strony internetowe oraz internetowe biura matrymonialne. Liczba internautów kupujących od detalistów prezenty, kwiaty i kartki wzrosła o 45,6 proc. Amerykanie wchodzą do sieci także w poszukiwaniu miłości. Według badaczy takie randkowe serwisy internetowe jak Match.com, Oneandonly.com czy Matchmmaker.com zwiększyły liczbę swoich użytkowników o 46,9 proc.
Więcej: Gazeta Wyborcza, 15 lutego 2001
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Willisch
Lodziarnie

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej