Walentynki w sieci

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42
Jak podała Gazeta Wyborcza, opierając się na raporcie Jupiter Media Metrix, na szaleństwie walentykowym w USA zarobili głównie detaliści handlujący online, prywatne strony internetowe oraz internetowe biura matrymonialne. Liczba internautów kupujących od detalistów prezenty, kwiaty i kartki wzrosła o 45,6 proc. Amerykanie wchodzą do sieci także w poszukiwaniu miłości. Według badaczy takie randkowe serwisy internetowe jak Match.com, Oneandonly.com czy Matchmmaker.com zwiększyły liczbę swoich użytkowników o 46,9 proc.

Więcej: Gazeta Wyborcza, 15 lutego 2001

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €