Walentynki w sieci
Amerykanie wydali na tegoroczne walentynkowe upominki 2 mld dolarów.
Jak podała Gazeta Wyborcza, opierając się na raporcie Jupiter Media Metrix, na szaleństwie walentykowym w USA zarobili głównie detaliści handlujący online, prywatne strony internetowe oraz internetowe biura matrymonialne. Liczba internautów kupujących od detalistów prezenty, kwiaty i kartki wzrosła o 45,6 proc. Amerykanie wchodzą do sieci także w poszukiwaniu miłości. Według badaczy takie randkowe serwisy internetowe jak Match.com, Oneandonly.com czy Matchmmaker.com zwiększyły liczbę swoich użytkowników o 46,9 proc.
Więcej: Gazeta Wyborcza, 15 lutego 2001
Wyróżnione franczyzy
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Nest Bank
Placówki bankowe
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Żabka
Sklepy typu convenience
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
So Coffee
Kawiarnie
Santander
Placówki bankowe
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Dobra decyzja
Sabina Pruski pracowała w pizzerii Tibesti2go kiedy pojawiła się oferta objęcia lokalu we franczyzę. Skorzystała z niej.
Subskrybuj magazyn pomysłów na biznes
Rozważasz otwarcie firmy? Zrób sobie prezent na święta i zasubskrybuj magazyn "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się...
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...


