Gdzie zjeść najlepszą pizzę?

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42
„Tricon Gobal Restaurants”, jeden z oddziałów Pizza Hut, zwrócił się do Sądu Najwyższego Stanów Zjednoczonych z prośbą o wydanie decyzji, czy „Papa John’s International” (konkurencyjna pizzeria) może używać sloganu „Lepsze składniki, lepsza Pizza”. Wcześniej Pizza Hut wygrała proces cywilny z „Papa John’s”. Sąd uznał, że reklama i hasło były nieprawdziwe i zakwestionował slogan. Sąd Apelacyjny unieważnił jednak wyrok twierdząc, iż reklama faktycznie była myląca, ale Pizza Hut nie udowodniła, aby klienci przy wyborze restauracji kierowali się właśnie tym sloganem. Główny adwokat Pizzy Hut Bob Millen uważa, że przyczyną przegranej było ustalenie przez sąd apelacyjny wyższych, trudniejszych do spełnienia kryteriów oceny materiału dowodowego. Rzecznik „Papa John’s” Chris Sternberg zarzucił Pizza Hut marnowanie czasu Sądu Najwyższego. Millen odparł, iż sąd sam decyduje, której sprawie warto jest poświęcić czas, a której nie. info: Louisville Courier Journal, 14 lutego 2001
Opracowanie: Katarzyna Krawczyk, Arkadiusz Słodkowski

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €