Balonowy biznes

Pomimo pandemii sieć GoDan Balony i Dekoracje nie narzeka na ten rok. Na najbliższe miesiące ma kolejne plany otwarciowe.
Godan to marka sprzedająca akcesoria rozrywkowe: dekoracje, świeczki urodzinowe, balony, dodatki na różne okazje itp. Firma jest też producentem strojów karnawałowych oraz przebrań na różne okazje. Ten rok, pomimo pandemii, marka zalicza do udanych.
– Analizy pokazują bardzo wyraźny wzrost (często ponad 100 proc.) rok do roku w wartości zamówień oraz obrotach sklepów franczyzowych – informuje Agnieszka Falińska, menedżer ds. rozwoju marki GoDan. – A warto podkreślić, że rok 2019 był bardzo dobrze oceniony z ekonomicznego punktu widzenia przez właścicieli franczyz, a zatem mogą oni optymistycznie patrzeć w przyszłość.
Sieć rośnie
W pierwszym półroczu 2020 r. GoDan otworzył sześć nowych sklepów franczyzowych. A to nie koniec – na drugą połowę roku marka zaplanowała otwarcie kolejnych 16 punktów.
– Aktywnie rozglądamy się za nowymi lokalizacjami w całej Polsce, m.in. w województwach: małopolskim, pomorskim, warmińsko-mazurskim, kujawsko-pomorskim. Trwają już także rozmowy o otwarciu kolejnych punktów poza granicami Polski – dodaje Agnieszka Falińska.
Franczyzobiorca musi zainwestować we własny salon ok. 30 tys. zł. Połowę tej kwoty należy przeznaczyć na aranżację lokalu, a drugie 15 tys. zł na zatowarowanie. Marka najchętniej otwiera sklepy w miastach powyżej 20 tys. mieszkańców., choć zdarza się, ze także w mniejszych miejscowościach.
Sprzedaż i usługa
Sklepy GoDan oferują nie tylko sprzedaż artykułów na różne imprezy i uroczystości.
– Dodatkowo nasze palcówki świadczą usługi tworzenia dekoracji balonowych: począwszy od tych małych (urodzinowy bukiet balonów z cyfrą), poprzez duże zlecenia dekoracji balonowych sal ślubnych, hoteli, otwarć nowych firm, targów itp. – wyjaśnia Agnieszka Falińska. – Takie rozwiązanie pozwala elastycznie reagować na potrzeby szybko zmieniającego się i wrażliwego na wahania rynku. Mając świadomość, że zmiany te mogą różnić się w zależności od miejsca i warunków, wszyscy franczyzobiorcy GoDan mają wolność w decydowaniu o strukturze sprzedaży oraz usług w swoich punktach. Pozwala to dopasować model prowadzenia działalności zarówno do potrzeb klientów, jak i możliwości oraz umiejętności samych właścicieli.
W tym roku marka GoDan dołączyła do Polskiej Organizacji Franczyzodawców.
WIZYTÓWKA GODAN. STREFA UŚMIECHU
Marka sprzedająca akcesoria rozrywkowe.
- ponad 60 sklepów franczyzowych
- 3 sklepy własne
- kwota inwestycji ok. 30 tys. zł
ZOBACZ W KATALOGU
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Willisch
Lodziarnie

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej