Bistro z burgerami

Najnowszy lokal
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Meet & Fit – Slow Food to sieć punktów gastronomicznych typu bistro. W ich menu znajdują się burgery z grillowaną wołowiną, drobiowe oraz wegańskie, sałatki, smoothies owocowe i warzywne, soki tłoczone na zimno. Obecnie sieć liczy 13 lokali. Najnowszy został otwarty w Poznaniu.

To drugi lokal marki w tym mieście.

– W Poznaniu z marką Meet & Fit jesteśmy obecni już od 2014 roku na poznańskim Szczepankowie. Teraz przyszedł czas na centrum miasta – mówi Łukasz Błażejewski, franczyzodawca Meet&Fit.

Lokal ma powierzchnię 55 m2 i może pomieścić jednorazowo 20 osób. Przynależy też do niego strefa dedykowana pod ogródki letnie, wyznaczona przez urząd miasta, gdzie celowo zrezygnowano z części miejsc parkingowych, aby wspomóc rozwój gastronomii w tej części miasta.

Wydatki na starcie

Franczyzodawca Meet&Fit szuka franczyzobiorców w miastach liczących od 20 tys. mieszkańców. Przedsiębiorcy zainteresowani otwarciem bistro Meet & Fit – Slow Food muszą liczyć się z inwestycją około 60-100 tys. zł netto, w zależności od stanu technicznego lokalu. W tej kwocie ujęty jest już sprzęt, który można wziąć np. w leasing lub na kredyt, co obniży wydatki inwestycyjne. Jednorazowa opłata wstępna wynosi 3 tys. zł netto. Miesięczna opłata franczyzowa liczona jest w procentach od obrotu netto.

Franczyzobiorca potrzebuje lokalu w centrum miasta, na dużym osiedlu albo w galerii handlowej. Minimalna powierzchnia to 50 m2, a najlepiej 70-80 m2 (w strefie food court 35-45 m2). Franczyzodawca pomaga w wyborze lokalizacji, koordynuje przygotowanie projektu technologicznego, oferuje wsparcie w czasie remontu i adaptacji. 

– Wspólnie z licencjobiorcą otwieramy lokal i pomagamy w pierwszych dniach działalności – dodaje Łukasz Błażejewski. – W bieżącym funkcjonowaniu wspiera naszych partnerów przypisany im opiekun.

 

WIZYTÓWKA MEET & FIT

Sieć lokali typu bistro.

  • 13 placówek
  • inwestycja 60-100 tys.
Author
Monika Wojniak-Żyłowska
dziennikarz

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €